Vitamines tijdens de borstvoeding?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Mijn naam is Donna en ik ben 21 jaar oud. 5 weken geleden ben ik in 5 uur bevallen van mijn eerste kindje. De bevalling ging (te) snel en ik ben veel bloed verloren.<br />Ik geef fulltime borstvoeding en merk dat dat veel energie kost. </p><p>Nu wil ik mezelf graag aansterken met vitamines</p><p>Hebben jullie tips over welke vitamines goed zijn en waarom?</p><p>Heel veel liefs!</p>
 
Hoi Donna, gefeliciteerd! Ben je in het ziekenhuis bevallen? Hebben ze je ijzergehalte gecheckt na de bevalling? Zo niet, dan moet je dit met je huisarts bespreken. Als je tekorten hebt dan kan je dit niet zelf ff aanvullen met je eetstijl en vitaminetabletten. 
Ik geef momenteel ook volledig bv en mijn dochter wordt bijna 8 mnd, zij eet ook groente, fruit, brood, soepjes en vlees etc, maar krijgt nog zeker zo’n 4 x bv per dag en er zitten nachten bij dat ze operns een paar x komt (regeldagje). Ik blijf dus veel drinken en goed op mijn eetgedrag letten en sla geen maaltijd over anders ben ik ‘s avonds kapot! Ik zou dus zeker bij je ha langsgaan, anders ga je deze tempo niet volhouden.
Succes!! 
 
Van harte gefeliciteerd ? laat je eens adviseren bij een goede (natuur)drogisterij (geen Kruidvat/Etos etc) over bijvoorbeeld probiotica en wat mogelijk kan bijdragen aan het aansterken van je weerstand in deze periode. Zoals Gebruiker hierboven ook aangeeft goed blijven drinken (zeker 3 a 4 liter per dag) en goede maaltijden eten draagt ook bij aan een goed herstel. 
 
Terug
Bovenaan