Vitamines

<p>Hallo moeders!</p><p>Voor mij kwam gister het totaal onverwachte nieuws dat ik 5-6 weken zwanger ben. Eerst was het een shock, maar natuurlijk ben ik nu erg blij. Ben al getrouwd, dus uiteraard welkom, maar helaas geen fijne timing. Maar alles zal een reden hebben! Het is nog vroeg en er kan van alles misgaan, maar voor nu is alles nieuw.. heeft er iemand tips over watvoor vitamines ik nu binnen dien te krijgen?</p><p>kimberly </p>
 
Het belangrijkste is dat je nu foliumzuur slikt. Deze kun je los kopen, maar je hebt ook speciale vitamine voor zwangere daar zit foliumzuur ook in.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik slik zwangerschapsmulivitamines van VSM. De belangrijkste is dat je foliumzuur en vitamine D slikt. 
Ik heb begrepen dat alcohol in zo'n vroege stadium van je zwangerschap meestal geen kwaad kan, dit omdat het kindje nog niet echt met jou ''mee-eet'' 
 
 
Klopt dat heb ik ook begrepen. Als je vanaf nu gewoon niet meer drinkt lijkt mij niets aan de hand hoor! Ik had op t begin (toen ik het nog niet wist) ook gedronken en zelfs af en toe gerookt. Sinds we het weten direct gestopt, nu 23 weken en een kerngezonde baby in de buik!
 
Terug
Bovenaan