Vitamines

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij willen gaan proberen met het zwanger worden. Ik wil dus vitamines ervoor nemen nu wou ik graag de Davitamon Compleet mama omega 3 gaan gebruiken. Hier zit volgens de verpakking extra foliumzuur in. Ik neem aan dat ik dan niet nog eens apart foliumzuur tabletten hoef in te nemen? En heeft iemand enig idee of ik deze in combinatie met vrouwenmantel capsules kan nemen?</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Hallo Feyre,
als je de compleet tabletten neemt, krijg je genoeg binnen van alles dat je als (aanstaand) zwangere vrouw nodig hebt! Ik ben zelf begonnen met alleen de foliumzuur+vitamine D (ook van Davitamon), want dat is het enige dat van tevoren echt al belangrijk is, maar hiermee ben je zeker goed voorbereid!
Verder geen ervaring met vrouwenmantel capsules. Wellicht even bij een apotheek/huisarts navragen als je twijfelt?
 
Hey dank je dames! Ik eet idd ook nauwlijks vis dus heb die nu ook besteld. Okk de vrouwenmanthel capsules. Waren niet duur op het moment en ga het navragen bij de HA
 
Terug
Bovenaan