Vitamines????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik heb geen speciale kuur ofzo, maar koop wel altijd een bepaald soort vitamines waar ook foliumzuur in zit. Dit is voor mij eigenlijk de hoofdmoot om dit te kopen. Wat er bij inzit is het volgende:
Vit A. 400ug
Vit B1. 0,7 mg
Vit B2. 0,8 mg
Vit B3. 9 mg
Vit B5. 3 mg
Vit B6. 1 mg
Vit B12. o,5 ug
Vit C 30 mg
Vit D3 1,66 ug
Vit E 5 mg
Foliumzuur 100 ug
Calcium 60 mg
Fosfor 45 mg
Magnesium 60 mg
Zink 3 mg
Mangaan 1,5 mg
Ijzer 1 mg
Koper 0,5 mg
Molybdaen 75 ug
Jodium 50 ug
Selenium 35 ug

Best wel veel dus, en volgens mij niet al te veel vitamine A. Maar als dit zo schadelijk is stop ik hiermee.
Tis trouwens van een bekende drogist en heet Multivitaminen & Mineralen dragees.

Natas

er zijn speciale vitaminepreparaten voor vrouwen die zwanger willen worden, of al zijn.
Daarin zit geen vitamine A, maar een stof dat zich omzet tot vitamine A, precies zoveel als je nodig hebt.

Dit is te weinig foliumzuur, je hebt 300 of 400 nodig als je zwanger gaat worden. Ik zou gewoon prenatal van Davitamon kopen, zie reactie van Miep.

Er is een merk dat multivitamines verkoopt speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden of zijn. Hierin zitten precies de goede hoeveelheden aan vitamines, en extra foliumzuur. Ze zijn te koop bij iedere drogist. Succes!

Hoi hoi ik slik gravitamon,dat is speciaal voor vrouwen die zwanger zijn en willen worden.

gr manuela

je hebt 0,4 0f 0,5 gr foliumzuur nodig dacht ik.
en inderdaad gravitamon zit alles in.

Terug
Bovenaan