vitamines

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Even een vraag:
Met dit griepseizoen wil ik graag wat extra vitamines nemen. Weet iemand welke goed zijn?
Er zijn zo veel merken, en ik wil natuurlijk de "voor mamma" variant. hihi
Ik kan het bij de "da" om de hoek niet vragen, want daar werken veel te veel mensen die mij goed kennen. (dorp hè..)foliumzuur kopen is al zo'n probleem
Kan iemand mij misschien een tip geven?

Alvast bedankt...
Brinn

Hoi,

Ik gebruik de multivitaminen van vsm, puur mama.
Het bevalt me erg goed.
Ik heb eerst het puur mama gidsje van vsm besteld, en daar zat een proefzakje met 2 pillen bij.
Misschien een idee?

Je kan het gratis bestellen op www.vsm.nl en dan doorklikken naar puur mama.

Groetjes Mickey

Ik zelf gebruik Gravitamon, en die bevallen me goed.
Mijn nicht gebruikte zwangerschaps vitaminen van de kruidvat en die zijn
zeker niet minder.
Een kruidvat, Etos of trekpleister is in elke stad meestal wel te vinden.

Liefs Randy

Hoi!

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap allen echinaforce geslikt.

Groeten, Elinesmama

Hi,

Ook ik zit aan de pillen van Kruidvat. Het is de aanbevolen dosis foliumzuur plus andere 'nodige' vitaminen en mineralen. Mijn keuze is op Kruidvat gevallen puur vanwege de kosten...
Maar ik merk er weinig van. Ik slik  ze  's morgens braaf en ik hoop dat ze hun werk doen.

Van een vriendin weet ik dat de prijs niets zegt over de kwaliteit: als de pillen niet zouden voldoen aan bepaalde richtlijnen, mogen ze niet verkocht worden. Soms zijn de regeltjes in NL zo gek nog niet!

Hoi,

Ik gebruik gewoon de vitaminetabletten van davitamon, want die slikte ik altijd al. En daarnaast heb ik via www.kwaliteitsapotheek.nl foliumzuur besteld. Volgens mij kun je hier ook producten van vsm bestellen. Wel zo veilig via het internet, niemand die het merkt... Hoop dat je er iets aan hebt.
Succes.

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan