vitamines

A

Anoniem

Guest
hey hallo,
wijzelf nemen deze maanden altijd wat (extra) vitaminespilletjes, met verkoudheden en de griep om ons heen, maar ik weet eigenlijk niet of deze er ook voor kinderen zijn en het verstandig is deze te geven?
Weten jullie dit misschien?

Groetjes Saskia.

ik geef Jelte altijd al wel zn vitamine D...

Hoi,

Feline krijgt geen extra vitaminen, wel zorg ik dat ze genoeg groente en fruit eet. Gelukkig is ze een hele goede eter.

groetjes Maris

Die van mij is nu 4 maanden geweest en ik geef geen extra itamines. Maar hij drinkt dan ook nog 2 à 3 flessen opvolgmelk waar natuurlijk ales inzit. Als je kindje goed slaapt en eet is het denk ik niet nodig. Onze weerstand gaat natuurlijk vaak naar beneden door slaap tekort, druk op werk en dergelijke, stress. Dat heeft een kindje natuurlijk niet.
Overleg het met je huisarts zou ik zeggen.

Hoihoi,

Ook Marissa krijgt geen extra vitamines. Ik moet wel weer verder gaan met D omdat ze nu ook gewone melk drinkt. Maar ik denk ook niet dat het al nodig is. Volgens mij leeft Marissa het gezondst van ons allemaal. Ze eet fruit, brood, drinkt melk en eet nog weinig ongezonds. En die kleintjes zorgen wel dat ze op tijd slapen. Je kunt het ook gewoon bij de drogist navragen, die hebben altijd iemand lopen die er verstand van heeft. Ben wel heel benieuwd want als het echt goed voor ze is dan ga ik Marissa misschien ook wel vitamines geven. Hoor het dus graag van je

groetjes Linda

hai meiden,

ga t toch eens vragen bij de drogist idd, maar ook jelte is het gezonds bezig hier in huis!
veel fruit, groente en melk drinken! en genoeg slaap en beweging!

Bedankt voor jullie reacties!

groetjes Saskia.

hoi

Bram krijt vanaf dat hij 1 jaar is  vitamine D omdat dit me werd geadviseerd op het cb omdat hij gewone melk ging drinekn en heb nu vitamine AD druppels voor hem omdat dit ook goed is voor de weerstand en omdat ik nogal huiverig ben om Bram verkouden of grieperig te krijgen omdat hij asmatisch is en zodra hij verkouden wordt breekt de hel al los hier met zijn benauwdheid en moet hij weer een kuurtje prednison hebben om er bovenop   te komen dus vandaar dat ik wel extra vitamine druppels geef

liefs ilona

Terug
Bovenaan