Vitaminesupplementen

<p>Hi,</p><p>Welke vitamine supplementen gebruiken jullie? Ik ben 18 weken zwanger en slik van Davitamon de mama compleet met visolie in. Nu was ik de gewone mama compleet aan het vergelijken en nu viel me op dat in die met visolie 50% van de adh in zit en mamacompleet 100%. </p><p> </p><p> </p>

Ik gebruik ook de davitamon mama compleet multivitamine. Vooral omdat mn groente niet echt goed naar binnen gaan. En op aanraden van mijn vk. Zo krijg ik toch de vitamines binnen die nodig zijn, en de visolie is alleen maar goed;) 
Moet eerlijk zeggen dat ik wel na de 12 weken zwanger toch iets slordiger ben geworden met slikken. Tot 12 weken echt netjes elke dag, en nu vergeet ik het regelmatig haha

Ik heb ook de mama compleet met visolie. Vanaf 10 wkn hoeft foliumzuur toch niet meer? Of waarom slikken jullie die nog? Of is het een andere soort?
Ik heb net magnesium erbij gekocht, wordt ook aanbevolen. Verder heb ik geen idee, dacht dat je niet meer vitaminen nodig had, wil ook niet teveel slikken, kan voor sommige ook weer schadelijk zijn als je de 100% adh overschrijdt.

Foliumzuur heeft geen zin meer, maar kan geen kwaad. Het gaat voornamelijk om de complete mama multivitamine die erin zit. Daarom slik in hem nog. Ook op advies van mijn vk, speciaal voor de mama multivitamine

Ik gebruik Gravitamon en daarnaast slik ik los visoliecapsules. Dit deed ik nadat ik gestopt was met foliumzuur + vitamine D.
Doe dit redelijk trouw, maar de laatste weken laat ik wel eens steekjes vallen. Ben nu 36+5 weken. 

[quote quote=10139068]Ik gebruik Gravitamon en daarnaast slik ik los visoliecapsules. Dit deed ik nadat ik gestopt was met foliumzuur + vitamine D. Doe dit redelijk trouw, maar de laatste weken laat ik wel eens steekjes vallen. Ben nu 36+5 weken.[/quote]
Welke van gravitamon en welke visoliecapsules? Wil het er idd ook los bij gaan slikken.

Gravitamon bij kinderwens zwangerschap en borstvoeding:
Bijvoorbeeld te bestellen bij: https://www.kruidvat.nl/gravitamon/p/24835
En Idyl visolie omega 3:
Oa te bestellen bij: https://m.drogisterij.net/huishoudelijk/diversen/idyl-huismerk-visolie-omega-3-500mg-softgel-caps-8717275018488?reset=1&partnercode=222

Terug
Bovenaan