vitamini E

Hoi,

Ik heb een vraagje, ik ben al 22 maanden bezig om zwanger te worden maar het zit ons allemaal nog niet echt mee. Nou heb ik een gehoord dat vitamine E goed is. Is er iemand die hier ervaring meeheeft of andere voedings tips heeft?
Alvast bedankt

HOI,

Ik gebruik: vitamine E(goede voor de innesteling), foliumzuur en multivitamine. Soms gebruik ik een week voordat ik ongi wordt monnikspeper, dat helpt tegen depri worden en om je cyclus te bevorderen.

Wat is er mis bij jullie of hebben ze niets kunnen vinden?

gr
M

In het begin werd ik niet ongesteld, na een half jaar werd ik door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar bleek dat ik geen eisprong heb. Hierna kreeg ik Clomit, dit gebruik ik nu nog. Het sperma van mij partner is onder het gemiddelde maar volgens de dokter zijn er mannen met zijn kwaliteit die op de normale manier vader worden. D.m.v. de samenlevingstest kwamen ze erachter dat ik teveel witte bloedcellen heb. Dit samen maakt het moeilijk.

We hebben de keuze gekregen om een stap verder te gaan (insemineren) maar gezien mijn leeftijd (25) hebben wij besloten hier nog even mee te wachten. Ik weet niet of ik dat wil. Er komt zoveel bij kijken, het is niet zomaar iets.

Maar bedankt voor de tip van de vitamine E. Bij de apotheek wouden ze het niet meegeven en zeiden ze dat het een fabeltje is. Raar hé? Ik vind het het proberen waard en ga vanmiddag gelijk een potje halen.

Hoe zit het bij jullie? zijn jullie al lang bezig?

Terug
Bovenaan