Viva forum...

<p>Hoi,</p><p>Zitten er hier ook mensen op het viva forum? Ik zat/zit er op maar ik merk dat je daar compleet de grond in geboord wordt als je iets vraagt uit onzekerheid en/of bezorgdheid. Je wordt zelfs beschuldigd van zaken waarvan je niet eens iets af weet (zoals dubbelnicken etc.). Ik weet niet hoe jullie dit ervaren maar je krijgt behoorlijk pijnlijke opmerkingen naar je hoofd geslingerd. Terwijl IK het persoonlijk wel belangrijk vind dat je dingen kan vragen bij onzekerheden. Een zwangerschap is namelijk een enorme spannende gebeurtenis wat bij sommige de nodige angsten of onzekerheden met zich mee brengen.</p><p>Daarbij moet ik wel vermelden dat ik dit forum echt prettig vindt! Hier komen respectvolle, begripvolle reacties op elkaar. Welke vraag je ook stelt...</p><p> </p>

Hoihoi, Nee ik zit daar niet maar klinkt echt naar! Ik weet ook niet wat dubbelnicken is haha! Ik ben normaal ook helemaal niet van de fora maar vind deze ook erg fijn. Je wordt hier gerespecteerd en krijgt opbouwende tips waar je wat aan hebt. Dat is ook wat je in deze tijd nodig hebt, het is allemaal al zo onzeker.Dus stel maar gewoon je vragen hier hoor :) en gewoon dat viva forum links laten liggen. Misschien zitten daar gewoon wat meer gefrustreerde vrouwen op ofzo :p 

Ik zie nu trouwens ook dat je een permanente ban hebt gekregen op het Viva forum vanwege het plaatsen van valse berichten onder meerdere nicknames.   

[quote quote=10146805]Heyhey, vervelend om te horen zeg dat je daar de grond in getrapt word. Ongelooflijk.. verwijder je account en wees welkom hier! [/quote]Dankje voor je reactie. Haha heb al meerdere malen gevraagd om mijn account te verwijderen maar helaas doen de moderators dat steeds niet..

[quote quote=10146829]Ga je nou serieus hier lopen klagen over het Viva- forum?!? Ik heb jouw topics daar gezien. De enige reden dat jij negatieve reacties krijgt op het vivaforum is omdat je een grote hoeveelheid topics opent over alles waar je onzeker over bent en als mensen je aanraden om hulp te zoeken voor je onzekerheden dan is het niet goed. Of je daar onder meerdere nicknames schrijft weet ik niet, maar als dat zo is dan maakt dat het alleen maar erger. Vooral als het waar is dat je liegt over je zwangerschap. En juist door dit topic hier te openen lijk je dat te bevestigen. Als ik zie welke topics je hier allemaal geopend hebt dan wordt het beeld van onzekerheid alleen maar bevestigd. Dus of je bent gewoon heel onzeker en dat is vervelend dus zoek hulp en blijf weg van internet. Of je loopt bewust de boel te bealazeren en dat zou ronduit kwetsend zijn naar mensen voor wie zwanger zijn niet vanzelfsprekend is en vooral diep triest.[/quote]Ik klaag hier inderdaad omdat ik behoorlijk gekwetst ben binnen het viva forum. Ik word beschuldigd van dingen die ik niet doe, maar dat vind ik nog niet het ergste... Vind het vooral erg dat mensen, waaronder ik(maar heb het al bij vele andere gebruikers gezien), gewoon de grond in getrapt worden op vragen waar zij zich op dat moment heel onzeker over voelen. Snap best dat sommige mensen heel zeker van hen zaakjes zijn en misschien niet tegen onzekere mensen kunnen, maar hou dat dan voor je. 

Terug
Bovenaan