vk afspraak

eind van de morgen me eerste vk afspraak.. blijft altijd spannend..
kreeg eerst al een beetje zenuwen omdat ik me een dagje wat beter voelde maar vanmorgen 5x over me nek gegaan dus de zenuwen waren spontaan weg haha..

weet iemand vanaf wanneer ze de doptone gebruiken? ik weet dat met een beetje geluk met 9weken iets kan horen maar ben nu 11+2weken lijkt me wel heerlijk om het hartje ff te horen..

Ik heb een angelsound besteld. Kan ik straks zelf thuis lekker luisteren. Via ebay koste het maar 17 euro voor een nieuwe. Daarvoor wil ik het wel eens proberen. Is natuurlijk niet geschikt voor gestreste mama's want soms kan het zijn dat je het niet kan horen.

Succes bij de vk vandaag! Jij al bijna bij de magische grens van 12 weken!

ik ken ze ja en heb inderdaad gehoord dat je soms het hartje niet kunt vinden..
ja ja alweer bijna 12weken en jij komt ook steeds dichterbij..
gaan we toch echt weer gelijk op he :D

Spannend hoor!
Ik ben al bij de verloskundige geweest (toen was ik volgens de eerste echo 6 weken en 3 dagen), toen zei ze dat ze me over 6 weken weer wilde zien, omdat ze dan goed het hartje kon horen. Dus dan zou ik 12 weken zijn.. nu dan gelukkig al bijna 13 :)

Ik denk wel dat ze het hartje KAN horen, maar dat je niet gelik gestresst moet zijn als het niet te horen is. Ik weet wel dat het voor jou dan extra lastig is. Dus laten we hopen dat ze gewoon het hartje kan vinden!

Wij hebben ook een angelsound nog van de vorige zwangerschap. We hebben het vorige week geprobeerd en hoorde toen ergens in de verte een kloppend hartje. Nu wachten op volgende week en dan is ie bij de vk hopelijk luid en duidelijk te horen ;)

Terug
Bovenaan