Sinds gisteravond zit het heel erg te rommelen in m'n buik. Harde buiken die soms weeën werden, en vanmorgen werd het alleen maar meer. Er zat toen nog maar max 10 minuten tussen, gebeld naar de vk heb ik niet omdat het dan weer wel en dan weer geen pijn deed dus ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. De baby is ook een stuk rustiger sinds 2 dagen, maar ik weet dat ook dat niet meteen hoeft te betekenen dat de bevalling zal gaan beginnen. Vanmiddag ben ik lekker 1.5 uur gaan wandelen in de hoop dat het doorzet, en sinds ik thuis ben is het inderdaad meer en meer aan het worden. De harde buiken volgen elkaar zo snel op dat het bijna aan 1 stuk door gaat en opstaan en lopen gaat bijna niet meer omdat het dan zooooo'n pijn doet. Alsof m'n buik van binnen in stukken wordt gescheurd, da's denk ik nog de beste omschrijving. Wel is meneertje nu op dit moment ineens heel druk, wat de pijn er ook niet minder om zal maken aangezien alles al zo strak staat. Ik vind de 'symptomen' die ik heb daarom een beetje tegenstrijdig en weet dus niet of ik wel of niet al de vk moet bellen... Jullie enig idee??