vk bellen voor afspraak vervroegen??

Ik zit een beetje in dubio.
Afgelopen dinsdag een hele zere buik gehad. Het waren gelukkig geen krampen maar was wel even bang dat het mis zou gaan.
Gelukkig gaat het nu beter met mijn buik maar ik moet wel heel rustig aan doen. Doe ik toch ff te veel dan gaat mijn buik weer lastig doen. Heel frustrerend omdat ik wel weer meer energie krijg maar nu kan ik mijn energie niet gebruiken :(
Nu moet ik volgende week donderdag weer naar de vk maar eigenlijk zou ik deze week wel willen om even ons ukkie te horen. Ik wil gewoon graag weten hoe het met ukkie gaat. Ik weet alleen nog niet zo goed of ik zou bellen of niet. een beetje in dubio. Wil ook weer niet zeuren.....

Lieve sibje,

Je zeurt helemaal niet, gewoon morgen ochtend de telefoon pakken en je vk bellen! Nee heb je, ja kan je krijgen en het is jou ukkie dus ik denk dat als je verteld hoe het zit dat je heus deze week nog wel mag komen hoor.

Hou je taai en let goed op jezelf meid.

Liefs Lynn.

Gewoon doen! Is logisch om je zorgen te maken, ook als het waarschijnlijk niks blijkt te zijn. De vk is er ook om je gerust te stellen. En als dat dmv hartje luisteren kan dan doet ze dat wel!!!!

Liefs

hey meis,

tuurlijk zeur je niet! je verloskundige is er juist voor als je vragen/problemen hebt. als je onzeker bent gewoon ff bellen en wie weet dat de afspraak verschoven kan worden!

liefs xxx

Ik zou id gewoon even bellen als je je zo onzeker voelt. Dan kunnen zij wel inschatten of je eerder langs mag komen. En het is echt geen zeuren, je wilt gewoon het beste voor je kleintje!

Terug
Bovenaan