VK bevallingsverhaal!

Gisteren met mijn lief naar de VK geweest. Na een berg boodschappen voor kerst zaten we keurig op tijd bij de VK. Na controle, prima groei van buik en een prima bloeddruk het hele verhaal van de bevalling in geuren en kleuren aangehoord! ohh oh... als ik thuis ben voel ik me dan zo sterk en als je dan al die details hoort..brrr..nou ja wat moet dat moet!
VK was wel een beetje onzeker of het hoofdje wel onder lag, dus ik krijg nu op 8 januari nog een extra echo om de ligging van de kleine te bepalen. Voor mijn gevoel duurt dat nog eeeuwig!! Volgend jaar pas ohoh..nou ja het zullen de ophopende hormonen wel zijn! pfff ....Ik ga mezelf maar afleiden met shoppen voor kerst, tappa hapjes maken voor de tweede kerst, boeken lezen, filmpjes kijken....en mijn mannetje die vanaf morgenavond een week vakantie heeft! heerlijk die afleiding!

meiden succes en ben heel benieuwd wie de volgende wordt!!

xxx Jane (krukel, 35 weken)

Heeeeee Krukeltje,

ja fijn hè, die details... ik heb weer de details van de keizersnede gehoord via anesthesie.... ook dingen waarvan ik dacht; o ja.... dat hoorde er ook nog bij ja... ennuh... oh? Heb ik dat dan de eerste keer ook gehad? Ennuh.... o ja, kunnen we dat gedeelte niet even overslaan????

Maar weet je meid... ze noemen het niet voor niets "details".... ik focus me helemaal op het eindresultaat... inclusief haar d'r hoofd.... dus mochten ze het stiekem verkeerd gezien hebben dan moet mijn man toch ff stiekem een pruikkie plakken....

Mijn mannetje vanaf morgenavond ook thuis tot maandagochtend... en dan dinsdag eindgesprek bij gyn......

Komt goed meid.... die tuttebel van ons draaide vorige week nog us van onder naar boven en weer terug... en dat voor een kind van 2,7 kilo??? Niet grappig voor mama's.....

Succes met tappashapjes maken; wij eten bij jou!!!

Hee sunny!

Die gedeeltes overslaan heb ik inderdaad vaak hardop in mijn gedachtes benoemd! Zo van: zegt ze dit nu echt? nee dat kan niet! ....lekker ontkennen gewoon toch!

Dat pruikkie plakken wel met seconde lijm doen he!

Fijn dat je mannetje ook thuis is! Ik kijk er echt naar uit... al vermaak ik me prima...maar toch...
Ik ga morgen bijvoorbeeld 2 super gave white wash strandkasten kopen bij een particulier. Echt geweldig! liep er zo tegenaan op het prikbord van Zeelandnet...tsja dan ga je zulk soort dingen uitzoeken tijdens je verlof...maar deze heb ik echt nog nodig voor de kleine uk! Die heeft nog geen eigen kastje straks als we in mei verhuizen en vanaf morgen dan wel!

Dat de kleintjes nog zo kunnen draaien dat kan ik me nu bijna niet meer voorstellen en ik geloof wel dat dat voor de mama's niet echt prettig is. Maar onze uk heeft dat tot nu toe niet geprobeerd, anders had ik het toch wel geweten lijkt me?

Jullie zijn welkom voor de tappa's!! Zal voor iedereen het dubbele rekenen, kunnen we heerlijk voor twee eten! zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen!

xxx

Die details heeft me nooit iemand verteld... bij mijn eerste kreeg ik wel info wanneer ik de vk moest bellen, maar verder niets. Nu hebben ze het niet eens over de bevalling gehad (ben nu 38.5week). Och ja, bij iedereen is het anders, we zien wel hè. Niet te druk om maken.

Sunny, ik kan me voorstellen dat het niet erg prettig is als jullie meid zich nu nog draait in je buik. Ik heb af en toe het idee dat als het kon onze baby door mijn buikwand naar buiten komt...jeetje, wat een druktemaker.

Haha meiden, zoveel tapashapjes gaan er niet meer in hoor... ik lust wel veel maar passen doet het gewoonweg niet.... wel goed voor de gewichtbeheersing... kuch....

Ja Dittie, dat draaien is gewoon ENG..... mijn man "moest er maar niet van schrikken maar moeders konden soms gewoonweg flauw vallen tijdens zo'n draaiing"... ja, dat was nu echt de info waar we op zaten te wachten... want ik ga echt zowat van m'n graadje.... ga dan ook van onder en boven leeg... tegelijk... is echt prettig... want waar hou je die bak dan????? Toen het vorige week gebeurde liep ik net langs een net leeggegooide bloempot... nou, die was dik aan de beurt... daar groeit dus geen plantje meer in... het glazuur is er nog net niet afgebarsten...
(sorry for the details.... ik hou nu eenmaal van ranzig vertellen tot in de details.... ja hoor, daar zijn ze weer... de details......)

Oh dus ik begrijp dat je van dat bewegen misselijk word???
Die van mij ligt ook nog steeds niet goed...
DWARS in de breedte en voel me zo beroerd...
Als het beentje of hoofdje naar beneden wil drukken doet me dat zo zeer in mijn boven benen of bekkens...
Zou daar die misselijkheid en zuurbranden (nou ja het is niet dun)... van komen??

En als ik me te druk maak, snel snel dan geef ik ook zo over....

Groetjes Natasja

Wel kunstmest met een luchtje Janne... of bedoel je de nepplantjes van kunstig zijde die er wel tegen kunnen? Die plastic dingen van de kwantum...die het overigens prima doen op onze badkamer... haha...

Ja Natasja, heel goed mogelijk.. ik spuug ook snel hoor.. zeker met stress en geren... maar als deze pipo verkeerd draait of schopt dan ga ik ook al gauw over het nekkie..... dan ben ik blij dat we vrijstaand wonen want ik spuug ook al niet geheel geluidsloos.... dat gaat dan echt door de muren heen ben ik bang... het geluid dan hè!!

Verder gaan m'n bh's strak zitten... zouden de dames dan toch eindelijk gaan groeien????????????

Terug
Bovenaan