Gisteren met mijn lief naar de VK geweest. Na een berg boodschappen voor kerst zaten we keurig op tijd bij de VK. Na controle, prima groei van buik en een prima bloeddruk het hele verhaal van de bevalling in geuren en kleuren aangehoord! ohh oh... als ik thuis ben voel ik me dan zo sterk en als je dan al die details hoort..brrr..nou ja wat moet dat moet!
VK was wel een beetje onzeker of het hoofdje wel onder lag, dus ik krijg nu op 8 januari nog een extra echo om de ligging van de kleine te bepalen. Voor mijn gevoel duurt dat nog eeeuwig!! Volgend jaar pas ohoh..nou ja het zullen de ophopende hormonen wel zijn! pfff ....Ik ga mezelf maar afleiden met shoppen voor kerst, tappa hapjes maken voor de tweede kerst, boeken lezen, filmpjes kijken....en mijn mannetje die vanaf morgenavond een week vakantie heeft! heerlijk die afleiding!
meiden succes en ben heel benieuwd wie de volgende wordt!!
xxx Jane (krukel, 35 weken)
VK was wel een beetje onzeker of het hoofdje wel onder lag, dus ik krijg nu op 8 januari nog een extra echo om de ligging van de kleine te bepalen. Voor mijn gevoel duurt dat nog eeeuwig!! Volgend jaar pas ohoh..nou ja het zullen de ophopende hormonen wel zijn! pfff ....Ik ga mezelf maar afleiden met shoppen voor kerst, tappa hapjes maken voor de tweede kerst, boeken lezen, filmpjes kijken....en mijn mannetje die vanaf morgenavond een week vakantie heeft! heerlijk die afleiding!
meiden succes en ben heel benieuwd wie de volgende wordt!!
xxx Jane (krukel, 35 weken)