Vk bezoekje

A

Anoniem

Guest
Ben vanmorgen bij de VK geweest. De bloeddruk was dit keer weer prima in  orde.Ik moes tnog even bloed laten prikken voor de zekerheid ivm  mijn verhoogde gal. De uitslag is er pas over een weekje dus dan was ik misschien al wel bevallen. Toen het hartje en die was ook perfect.  
Toen heeft ze even gecheckt hoe het er bij mij voorstond. Alles was goed week en had 1 a   2 cm onsluiting, ach zei ze ik masseer de baarmoeder mond gewoon even...... . Complete aanranding door de VK . Mocht er voor morgen nog niet doorgezet zijn heeft het niet geholpen en anders ........
Ik scheid hem er nu wel een beetje voor....Lijkt me weer dood eng de bevalling  maar goed het kindje moet er toch uit.......

Groetjes Monique (40,1)

Hoi hoi,

Moet echt lachen hoe jij je VK bezoekje omschrijft!!!!

"complete aanranding door VK".

Is inderdaad niet prettig. Maar de eerste 1 a 2 cm heb je toch maar mooi binnen. Hoop voor je dat het doorzet en dat ook jij snel je uk in je armen mag houden.

Aanstaande vrijdag mag ik weer naar de gyn. Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ben zaterdag nl. 41 weken en hoop toch echt wel dat ze met een actieplan komen.

Zet 'em op he.

Liefs mamabinck.

PS merk je trouwens al iets of niet?!

Hoi, nee jammer genoeg voel ik er nog helemaal niks van... het heeft vast niks geholpen ....

En toen ik eenmaal mijn berichtje had geplaatst had ik eigelijk al wel een beetje spijt van mijn woorden keus over de "complete aanranding door VK"..... Ik weet namelijk niet wat voor achtergronden de meiden hier hebben en hoe ik ze kan kwetsen met deze woorden. Dus voor de meiden met een naar verleden, alsnog sorry voor mijn woorden keus.......

Groetjes monique

Jammer hier heeft niks door gezet . Wij wachten gewoon weer af ....

Monique (40+)

Terug
Bovenaan