vk bezoekje

Vandaag mocht ik eindeijk naar de vk. 4 weken wachten duurt soms best lang :s
Heb met regelmaat last van m'n buik. Ene keer lijken het harde buiken en de andere keer zijn het steken. Ze vertelde dat het kwam door o.a. het groeien van mijn buik. Hij groeit enorm hard!! Maar goed dat is het ook mijn derde zwangerschap.
Daarna naar het hartje luisteren. Hier wachte ik op!! De kleine was super druk en elke keer als ze het hartje te pakken had zwom die weer weg :) we hebben nog wel even zo goed kunnen luisteren dat ze kon horen dat die het goed doet :) Een heerlijk druk kindje en het verbaasde haar niet dat ik het kindje soms zou voelen. Soms voel ik wat en ik denk dat dat het kindje is, maar heel zeker weten doe ik het nog niet. Sinds zondag ook niets meer gevoeld helaas. Kan niet wachten tot dat ik hem of haar dagelijks voel :).
3 augustus heb ik de 20 weken echo en dan hopen we ook te horen of we een meisje of een jongetje krijgen. Ben best benieuwd.

Hee sibje,

Fijn te lezen dat alles oke is met je ukkie! Tsja....4 weken is idd wel heeeeel lang. Ik wil na 1 week alweer luisteren en kijken :) Goed ook dat hij/zij een sterk hartje heeft en lekker bewegelijk is!

Geniet ervan en op naar de 20 weken echo!

Liefs Lynn.

Dat is goed nieuws meid! Mooi moment he, als je dat hartje hoort. Die van ons zwom gister ook steeds weg. Leuk dat je het al hebt gevoeld. Vier weken is idd lang. Op naar de 20 weken echo!! Geniet er van.

Heb net via MP zon baby ding gekocht zodat we kunnen luisteren naar de buik.

Voor 15 euri een alecto BLX-10

Kun je hartje, hikjes en schopjes mee horen.

Heb al eens onzinigere dingen gekocht hahaha. Ben benieuwd!

Liefs

hey meis

heerlijk he om dat hartje weer te horen!
en 4 weken kan idd errug lang duren ;) nu door naar de 20 weken echo voor je het weet zijn die weken weer voorbij ;) xxxx

Ook al zo'n druktemakertje. Leuk hè! Ik heb de kleine ook een paar dagen niet gevoeld, maar sinds een paar dagen is het drukker dan daarvoor.

Op naar de 20 weken en ik hoop dat ze kunnen zien wat het wordt.

Terug
Bovenaan