Vk controle 39 weken

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag weer op controle geweest, alles was goed, alleen bloeddruk gaat omhoog en mijn gewicht neemt af.
de laatste loodjes dus.
ze heeft inwendig gevoeld en ze zei dat de boel al voor 90 % verweekt was!
aangezien ik niet durf te hopen dat dit kleintje wel eens eerder kan komen dan haar zussen (41 weken en 41 weken en 3 dagen)!
maar de Vk zei dat ze dacht dat het niet lang meer duurde! ze zei mijn gevoel zegt echt dat je er niet lang meer loopt......
duimen dus...

nou er zijn vast wel weer meer meiden die heen geweest zijn of gaan vandaag dus ben benieuwd...

liefs Jenny

Hoi Jenny,

Ik ben ook net geweest.

Alles was gelukkig weer goed. Bloeddruk 120-70.

Hij kon me niet zeggen hoelang het nog gaat duren, ik heb ook geen inwendig onderzoek gehad.

Hij schat hem op   zo n 7 pond. We zien wel wanneer hij komt, het mag wel snel gaan hoor nu!

Ik heb echt geen geduld meer, elke dag duurt inmiddels een week, maar ja aan de andere kant. Nu is het nog wel even rustig, straks krijgen we het weer druk genoeg!

xxx Miranda

Hoi hoi,

Misschien toch de tip van de VK opvolgen?? Hihi....
Wie weet....

Liefs! Billie
38w3d

hey meiden,

Ik ben vandaag ook weer op controle geweest, ben vandaag precies 38 weken, en wil ook zoooo graag bevallen, ben zo nieuwsgierig.
Ons kindje ligt er goed voor maar heeft ook nog voldoende ruimte om te bewegen, afwachten dus!!

xx natascha

quote: Billie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2008 20:21:31'));

Hoi hoi,

Misschien toch de tip van de VK opvolgen?? Hihi....
Wie weet....

Liefs! Billie
38w3d

haha wat een idee Billie!!! moet dr nie aan denken!

liefs

Wij mochten gisteren ook weer. Eigenlijk was alles een beetje hetzelfde. Onze kleine meid weigert in te dalen, hahaha. De vk verwacht dat het nog wel eens een poosje kan duren. Ook omdat Dean met 41 weken en 1 dag geboren is. We houden dus nog maar even vol.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan