vk en echo!

Er komen een paar leuke dagen aan. morgen weer naar de vk, mijn vriend en zijn moeder zullen dan voor de eerste keer het hartje horen! vrijdag hebben we de echo! Ik kijk er heel erg naar uit de kleine weer te zien, maar zie er ook wel tegen op de vorige keer was de vrouw die de echo deed nogal onvriendelijk tegen mij en mijn vriend.. ik hoop dat het deze keer prettiger is. ik heb af en toe het gevoel dat mijn buik soms heel hard en gespannen voelt. hebben jullie dit ook? Zijn dit harde buiken?
Liefs

Spannende en leuke dagen! Vervelend dat je de vorige keer een onaardige vrouw hebt getroffen. Ze was vast met het verkeerde been uit bed gestapt en is de volgende keer vast anders! Of misschien krijg je wel een ander?
Ik heb nog niet zo'n last van een gespannen buik. Gebeurd dat als je je druk hebt gemaakt met bv het huishouden ofzo? Zouden idd zomaar harde buiken kunnen zijn.

Hoi, spannend hoor. Hoop dat de VK nu wat aardiger is.
Ik heb al een aantal weken een gespannen buik. VK maakter geen punt van, rustig aan doen was het enigste. WErk nu ook wat minder en merk dat het nu wat minder wordt. Maar als ik veel doe, wordt het meteen hard en gespannen

x

Ik zit in zo'n drukke periode, werk is wel minder maar kan niet goed met mjjn teamleidster dus dat loopt nog niet heel lekker. we zijn met de laatste dingen bezig aan ons huis, keuken en woonkamer, maar er komen elke keer dingen tussen dus dat schiet echt niet op... denk dat ik gewoon te druk ben ookal lig ik regelmatig smiddags op bed om wat extra rust te pakken... kan het kwaad of is het echt een signaal dat ik het rustiger aan moet doen?
Mijn vk is altijd heel aardig, we moeten voor de echo's naar een echobureau in enschede. hoop dat ze eenmalig zo was...

ga echt rustiger aan doen

vroeg en veel harde buiken kan leiden tot vroeggeboorte onder andere
en je kindje groeit beter als jij rust en energie voor zijn/haar groei overhoudt!

dus jij bent tukker!!!! leuk, ik heb hier de afgelopen 2 jaar (vorgie zwangerschap en nu deze) ngo geen enkele andere tukker ontmoet

welke stad/dorp woon je?

ik ben van de hengeler weend!
hihihi nou zo arrogant ben ik niet hoor hahaha maar ja zo noemen ze het he

groetjes oet twente

Ik ben geen echte tukker, ben het begjn van dit jaar hier komen wonen, in haaksbergen en voel me echt helemaal thuis!
Wat leuk om iemand uit de buurt hier tegen te komen!

Ik probeer mijn rust soms echt te pakken maar dat lukt niet altijd. ik wil ons huis nu echt af hebben pas dan heb ik rust... nog een week of 2,3....

Ey Sweetwicca, jij was toch ook met mij in het maart/april 2010 groepje?
Ik ben ook een rasechte twentenaar hoor. Geboren in Almelo, getogen in Vroomshoop en nu alweer 8 jaar wonend in Tubbergen.

De beste leu komt uut t oost'n ;)

De beste leu hahaha, ja, dat is waar. Ik ben geboren en getogen uit Ootmarsum..... hahaha
Alleen woon in nu gedeeltelijk in Utrecht en gedeeltelijk in Den Haag. Ouders wonen er nog wel.... Dus daar ben ik ook regelmatig te vinden.

Terug
Bovenaan