Vk en ziekenhuis geweest

TWD

New member
Vanmorgen bij de vk geweest...
Verteld dat meneer vanaf gistermiddag bijna niet beweegt, dat ik veel slijm verlies en vaak harde buiken heb(ook als ik niets doe)
Ze vertelde dat het kan zijn dat mijn slijmprop aan het 'oplossen' is. Harde buiken soort oefenen van de baarmoeder.
Ook heb ik pijn aan de binnenkant van mijn vagina, dus ff voelen en bleek dat ie al gedeelte ingedaald was.

Toen door naar ziekenhuis voor hartfilmpje van de kleine man, ivm bijna/ tot geen bewegen.
Dikke half uur aan zo'n ding gelegen en daarna nog een lange echo( was een student bij dus mochten lang spieken:)).
Alles bleek in orde, en inderdaad meneer ligt mooi met hoofdje tussen de bekken. Kon niet met zekerheid geZegt worden of ie al vast lag, maar vanwege de pijn die ik voel en hoe die constant lag leek het er wel op.

Dat er geen beweging te voelen was had ie vaker gezien als kindje aan indalen is.
Gelukkig is alles goed...hij had nog ff lekker de hik, en is tijdens hartfilmpje weer meer gaan bewegen...
Echo wel redelijk rustig maat je kon wel zien dat ie in beweging was...

Net in de auto terug ff regioziekenhuis gebeld voor groeiecho en daar mag ik dinsdag al naartoe dus kan ik ff weer spieken...
Nu elke 2 weken naar de vk dus 4 oktober gaan we weer :)
 
Spannend is dat dan voor jullie geweest zeg! En wat voel je je dan opgelucht hé, wanneer het dan allemaal goed blijkt te gaan! Het komt zo weer boven, ik heb t tijdens de zwangerschap van Elias precies zo meegemaakt....

Nu met vertrouwen op naar de volgende echo, weer heerlijk even spieken!!
 
Wat fijn dat alles goed is met de kleine man:)

Ik heb ook veel harde buiken en had van zaterdag op zondag ook heel veel pijn van onder, ik heb mezelf dan ook in slaap gehuild maar voelde me 's ochtends nog beroerd.

Ons ukkie beweegd nog wel heel veel en ligt soms ook nog overdwars.. (van zij tot zij) dan voelt de onderkant van mijn buik ook leeg. Maar dat zal wel met het ruime vruchtwater te maken hebben, dat het nog goed kan draaien.

Hoeveel weken ben jij nu dat je al elke 2 weken naar de VK moet/mag? Ik ben 34 weken en de vorige keer zat er 3 weken tussen en nu 4.. dat vind ik best vreemd. Ik ben vorige week vrijdag geweest.. heb dan wel 1-10 een groeiecho maar 12-10 pas weer controle..

Liefs
 
Ben nu 32 week...

Wat naar dat je zoveel pijn hebt...
Ik verneem het vooral met lopen, en draaien in bed...
Beroerd ben ik ook veel, vooral s'avonds na het eten...

Raar dat er weer 4 weken tussen zit, hier is het tot 27/28 week 4 week ertussen, dan 3 week en nu 2 week vanaf ongeveer 36 week iedere week....
Tenminste zo ging het bij mijn nichtje en zoals nu lijkt ook bij mij...

Ook moest ik gewoon tussendoor voor een groeiecho. Dus gaat geen extra tijd overheen voor de volgende controle...
 
Terug
Bovenaan