vk gebeld nu ziektewet

A

Anoniem

Guest
Hoi dames
Ik had gisteren hele dag steken in me onderbuik en vandaag weer heb net verloskundige gebeld en moet nu heel kalm aan gaan doen mag de hele dag niets doen :-(
Baal als een stekker....
Heeft iemand enig idee wat die steken kunnen zijn?
Hoop niet dat de baby al aan het indalen is ik ben namelijk nog maar 31 weken zwanger...
Vind het best eng zou ik een vroeg geboorte krijgen?
Graag jullie mening hier over
Groetjes nelly

Hoi,
Het indalen van de baby zegt niks over je bevaldatum. Ik heb al eens een indaling gehad met 28 weken en de geboorte was toen toch pas met 40 weken. En die steken, die horen gewoon bij het indalen. Die kunnen overigens behoorlijk pittig zijn. Ik vind dat altijd een hele vervelende pijn, ze komen ook zo plotsling. In ieder geval sterkte ermee. Misschien moet je gewoon lekker op de bank gaan liggen met een warm kruikje erop.
Ivy

Hoi,

Toen ik zwanger was van de eerste kreeg ik met 28 weken weeen en ons zoontje was compleet ingedaald, de baarmoedermond was aan het verweken.

Ik heb uiteindelijk 6 weken volledige bedrust moeten houden en met 38+3 is ons zoontje geboren. Het zegt dus echt niet alles hoor.

Syl

hoi
Ik hoop dat ik niet de rest van me zwangerschap thuis moet blijven...
Had vanmorgen nog wel een aardig goed gevoel over me buik pijn was wel iets minder
En nu heb ik eigenlijk niets gedaan en de buikpijn is weer in alle hevig heid terug ben er ook een  beetje misselijk van.
Maar goed hopen dat de kleine nog ff blijft zitten in me buik en zolang ik de buikpijn nog aankan hoef ik de vk nog niet te bellen maar hoop wel dat het weggaat hoor
groetjes nelly

Terug
Bovenaan