Vk geweest, goed nieuws en giga baaldag tegelijk

Eerst maar het optimistische nieuws

De kleine ligt goed, en ze ligt ook nog precies hoe ik het verwachtte. Ik voel haar links, rechts en onder. En ze draaide nog weleens met haar rug maar nu ligt ze netjes rechts
De vk had haar voetje vast! trok ze die net in toen ik dat wou!!! leek me zo mooi om mee te maken
Dus met onze meid is echt alles super
Ondanks mijn toestand en gestress is mijn hartslag nog perfect zoals altijd.

Volgende week weer controle
27e februari strippen als dat mogelijk is
evt mogelijkheid om nachtje in ziekenhuis bij te tanken en dan krijg ik slaapmiddel en pijnstillers om ff goed te slapen
en als 27e niet werkt wordt het inleiden
Ze gaan niet wachten tot na 40 weken

Het mag van mij nog sneller maar ik ben al blij dat we hier nu duidelijkheid om hebben. Eindelijk uitleg en data gekregen.
Ze willen voor mij wel nu het kind halen maar voor haar is hoe langer hoe beter en tja dat weet ik ook wel, maar toch

Nu het slechte nieuws, ik kom er niet meer uti met die waslijst met klachten, wordt alleen maar langer.
Ik ben van mijzelf echt koukleum en nu nachts opvliegers! zo warm en irritant, deken alleen over de billen, kan geen enkele houding vinden want links is nu ook de rib gekneusd ivm overbelasting. Door hormonen nachtmerries en moeite met inslapen. Overdag bekaf en draaierig van vermoeidheid en overgeven en moeite met eten en vooral koud!!!!! Bekken doet zo ontzettend zeer.
mijn ogen doen echt zeer, neus is erger geworden, of ik heb griep en nu neusverkoudheid erbovenop gekregen, het is niet meer te achterhalen

ik hoop op een goede nacht en dat morgen weer beter gaat.
telkens als je denkt dat je er doorheen zit komt er weer wat bij. Wat mij betreft mogen die eierstokken er ook gelijks uit. Geen gezeur meer.

Jeetje, leuk en ook niet leuk om je bericht zo te lezen! Hopelijk kun je nog even volhouden met het einddoel al bijna in zicht! Sterkte en beterschap met alles!

Fijn van de kleine meid, minder voor jou.
De slaapproblemen herken ik wel, normaal heb ik het ook altijd koud, nu lig ik 's nachts ook met de deken van me af.. mn vriend zat me al raar aan te kijken omdat ik normaal altijd helemaal opgerold in mn deken lig.. en dan ook nog eens met dit weer..ABSURD! Ben ook helemaal kapot overdag omdat ik gewoon niet meer slaap.. echt klote..

Hopen dat je geen griep hebt, dat kan je er zeker ook nog wel bij gebruiken... pffft.... nee meid, hoop dat het snel voor je mag gebeuren!!

Liefs, Samantha

Wat fijn dat jullie nu een datum hebben ! Hoe ver ben je dan !?
Ik hoop zelf ook op die dag dat ze mij willen gaan inleiden.. ben benieuwd.. dan ben ik 38 weken.. maar ja ik geloof het pas als het echt zo is haha

Maar ik kan me verder jou ook heel erg goed voorstellen met die verschrikkelijke klachten ! Wat een gedoe.. logisch dat je het zat bent!
Wat de kou/warmte bertreft......... hier nog zo een.. pffffffff ik heb het ook bloedheet snachts.. word er helemaal eng van ! We hebben het winterdekbed er pas 2 weken op ofzo, maar van mij mag de zomer er weer op !!!
(en wat dat betreft ben ik ook super blij dat ik in de winter zwanger ben en niet in de zomer !!! stel je voor hoe warm je het dan moet hebben !!!!!)

en over die eierstokken.......................... gister zei ik tegen mijn moeder precies hetzelfde ;)

Nou meid.. hou nog even vol ! het einde is echt in zicht !! En dan mag je heerlijk genieten van je mooie meisjes !!!!
Komt helemaal goed !!! Ik hoop voor je dat de kleine zich nog iets eerder meldt !!! Want 2 weken zo doorploeteren is erg pittig !!

Sterkte en succes !!!!!!!!!!!!!!!

ik ben nu 37 weken en 3 dagen
met strippen ben ik dus al 39 en 2 dagen
kan niet meer wachten

fijn te horen dat die opvliegers vaker voorkomen
normaal 4seizoensdekbed en sokken enzo, nu een zomerdekbed is al teveel

groetjes sabine

Terug
Bovenaan