vk geweest...:P

A

Anoniem

Guest

vandaag weer bij vk geweest en kleine meid was nog verder ingedaald gewicht was goed voelde ze( wat me heel moeilijk te schatten lijkt met voelen maja hun zullen t wel weten) bloeddruk weer toppie.. baarmoeder grootte van 30 cm weet niet of ik zo wel op juiste manier zeg ma dat was ook goed.. kortom een topzwangerschap ( tot nu ) zegt ze......

fijn om te horen haha..

liefs miranda
34wk,3dag

Fijn dat alles goed is met je meisje en met jou natuurlijk ook.

Ik vraag me dat inderdaad ook altijd af, hoe ze dat voelen of een baby goed groeit of niet. Volgens mij hebben ze het ook wel eens mis. Tis volgens mij ook wel gokwerk.
Das het fijne van een late echo, onze beeb weegt nu +/- 2900 gram, dus dat is netjes voor 35 weekjes.

Miriam (35+4)

Das weer goed nieuws he meid? als alles goed gaat slaap je in elk geval beter (op die grote buik in de weg na dan haha)

Wel grappig ik heb eens opgezocht mijn baarmoeder was 35 cm met dezelfde periode.. misschien krijg ik nu eens een rustpauze en groeit ie even wat minder..

Goed gewicht trouwens Miriam bijna 6 pond al! schiet lekker op :) ik krijg volgende week dinsdag mijn echo BEN ZO BENIEUWD!!

@ ponyville....

wat een verschil he das toch 5 cm... nou ja zolang vk zegt dat alles goed is vinden wij het ook goed :p

Terug
Bovenaan