vk geweest

Hoi meiden,

Vandaag weer bij de vk geweest. Alles is prima in orde. Bloeddruk houdt zich perfect (was nu 120/66), kindje groeit goed en is bijna helemaal ingedaald. bij mij loopt het allemaal dus lekker.
Nog een paar daagjes werken en dan genieten van m'n verlof.

Hoe is met jullie?

Groetjes,
Susan

Kijk Susan!
Dat is goed nieuws, en dan lekker gaan genieten van je verlof!
Ik moet volgende week dinsdag weer naar de VK en ik ben dan 31+3 weken zwanger, ik loop dus een paar weekjes achter jou aan.........
Gister was het een drukte van jewelste in mijn buik, wat ons kleintje aan het doen was?? Geen flauw idee.
Ingedaald, ik denk het nog niet, maar vanmiddag had ik twee stevige menstruatiekrampen samen met wat steken, dus misschien is ze haar weg aan het banen.........
Verder ben ik al een tijdje op halve kracht aan het werk, maar krijg nu wel heel veel last van mijn bekken dus moet morgen even overleggen met de VK, telefonisch....
Ik rommel lekker aan, doe niet te veel en geniet van het lekkere, niet te hete weer.......

Groetjes Rimke
30+3 weken zwanger

Ik vond het wel tijd voor een goed bericht! Ik ben blij dat ik die kon posten.

Wel vervelend dat je nu meer last krijgt van je bekken! let maar goed op!

En het zou toch best kunnen hoor dat je meid al een stuk is ingedaald. Zeker aangezien je aangeeft menstruatie achtige krampen en steken te hebben, daar heb ik de laatste week ook last van gehad. Maar het maakt onze uk niet rustiger. Soms heb ik echt het gevoel alsof m'n hele buik beurs is van binnen. Maar laat hem/haar maar zo lekker actief zijn, dat geeft mij de bevestiging dat het allemaal prima is.

succes met de laatste weken werken! En geniet straks ook van je verlof.

Groetjes,
Susan

Hoi Susan,
Ik dacht dat indalen veel later was (week 36 ofzo?) maar volgens mij is de mijne gisteren (verder?) ingedaald. Voelt echt anders als daarvoor, ik zit in week 34. Ik heb een bruiloft achter de rug, de hele dag gerent, mensen waarschuwden al dat dat de bevalling kan verspoedigen, dus misschien is ie daarom eerder ingedaald?
Het is ook mijn laatste week, nog 2 dagen! Hiha! Eindelijk, ben er aan toe! Succes met de laatste 2 daagjes!
Groetjes Nanna

Hi!!

Ik begreep van de mevrouw van de zwangerschap begeleiding cursus dat die menstruatie achtige krampen een soort lichte voorweeën zijn, niks om je druk over te maken ;) Schijnt normaal   te zijn....

xxx

33+2

Het indalen gebeurt bij iedereen verschillend. Maar zolang je kindje nog niet "vast" zit zoals dat heet, kan hij/zij nog terug. Als ze helemaal zijn ingedaald kunnen ze niet meer terug. Onze zoon was ook al vroeg ingedaald.

En die menstruatie achtige krampen zijn vaak indalingsweeën in deze tijd, gepaard met die steken. Inderdaad helemaal niets om je druk over te maken.

Groetjes,
Susan

Hahaha, leuk die discussie!

Had vannacht veel harde buiken gepaard met wat stevige krampen, meisje is nog steeds even druk, maar lijkt niet meer zo door mijn hele buik te zwerven.............we gaan het dinsdag horen!
Ik maak me er ook geen zorgen over hoor!

Fijne avond!

Terug
Bovenaan