VK geweest

A

Anoniem

Guest
Ben net naar de VK geweest. Ben nu 39,2. Vorige week heb ik bloed laten prikken ivm hevige jeuk en het blijkt dat mijn gal te hoog hoog is. Hier krijg ik medicijnen voor om het gal af te drijven. Toen mijn bloeddruk gemeten en die was ook nog eens iets te hoog (85 ipv 70). Was op zich niet raar in mijn stadium maar aangezien ik ook medicijnen kreeg ed wilde ze er geen week over heen laten gaan en moet ik zaterdag terug komen op de afdeling voor weer een bloeddruk meting.
Aangezien het kindje helemaal vast lag was ik volgens hem klaar voor de bevalling en mocht mijn bloeddruk nog steeds te hoog zijn zaterdag gaan ze overleggen of het nodig was tot inleiding/opwekken...... Nou ik denk dat mijn bloeddruk wel weer zakt hoor, die is normaal altijd te laag ipv te hoog.
Wel positief bezoek geweest dat ik er helemaal klaar voor ben maar jammer van de verhoging bloeddruk en gal.

Toen ik Dick  (mijn man)  belde om hem ook het nieuws door te geven van de VK was hij al helemaal in stress dat ik belde en of het evt. al begonnen was. Stress kip!
Ik denk dat ik nog wel een week of wat blijf door lopen......

Monique (39,2)

Hoi Monique,

Positief en iets minder nieuws dus.
Ik hoop dat je bloeddruk zaterdag weer netjes is gezakt anders hebben jullie waarschijnlijk zondag jullie 2de dochter in je armen.
Klinkt  ook niet verkeerd maar het is natuurlijk beter om haar zelf de kans te geven om uit zichzelf te komen en haar papa en mama te ontmoeten.

En ja......die arme mannen van ons, die hebben het er maar moeilijk mee.
Ik heb ook zo'n stress kippie.
Ik heb een tijdelijk "verbod" gekregen om op zijn 06 te bellen, vanaf ongeveer 37 wkn.
Hij zegt iedere keer in de stress te schieten als ik bel. Dus nu hebben we afgesproken dat ik niet meer voor lulpraatjes bel,  maar als nu zijn 06 gaat dan weet hij dat het ECHT is en dat hij in de stress mag schieten.
Wel lief hoor, voor hun is het ook moeilijk.  Zij zitten maar op dat ene telefoontje te wachten van hun hoogzwangere vrouw; schat.....het is begonnen.

Kruimel ( 40 wkn )

Hay Monique! ..
k kwam eigk op t forum of hetzelfde te typen .. ik ben maandag naar de verloskundige geweest daarvoor, .. en van haar moest ik de volgende ochtend bloed laten prikken int ziekenhuis bij de gyn .. ik krijg maandag de uitslag

vervelend is die jeuk he!.. en je ziet ook niks ofzo eraan! ..

liefs Joyce

Joyce,
Ik krijg wel kleine rode bultjes en dan vooral op mijn buik. Op armen en benen zie ik geen bultjes hoor alleen op mijn buik soms maar daar is het ook het ergste.
Ik weet alleen niet of die medicijnen nog gaan helpen voor in ga bevallen maar goed we zullen zien!
Ik hoop voor jou dat je ook gauw bericht krijgt

Monique

Hoi Monique,

Ik hoop dat je een supergaaf weekend zult hebben en dat je vanaf dan je beeb in de armen hebt.

Wens je succes met alles!

Groetjes,
Rolanda

Ben net uit het ziekenhuis ivm die hoge bloeddruk. Nou de bloeddruk was prima in orde nu (donderdag 85 en nu 75 weer). Heb nog een half uur aan die ctc scan moeten liggen (gaaaap) en het was een druk en actief kindje  ........ Nog zo'n druk monster als Joly (mijn dochter)  erbij. Alleen was Joly vlotter want die was vandaag geboren.  Maar verder geen weeeen actieviteit oid hoor. Volgens dick mijn man  komt het maandag en volgens mij komt het over 2 weken pas.  Echt ik voel nog niks, ben nog prima in orde, geniet nog van mijn buikje,  enz enz. Dus niks wat er op wijst dat het binnenkort geboren wordt...

Monique

Hoi Monique,

Gelukkig was je bloeddruk weer in orde.
En nu is het weer wachten geblazen op dat drukke monstertje van je.

Maar dat je nog niets voel wil niet zeggen dat er niets kan gebeuren vandaag.
Zo denk ik ook iedere keer (vandaag 40 + 2) maar mijn moeder vertelde dat toen ze zwanger was van mij 's morgens nog uitgebreid heeft lopen shoppen (met 39 + 3) en toen nog helemaal niets voelde en totaal niet het idee had dat ze ging bevallen die dag. 's Middags om 16:45 uur kwam ik eruit....HALLO hier ben ik dan. Binnen een paar uurtjes, ideaal toch.

Dus we wachten allemaal maar braaf af.

Kruimel ( 40 + 2 )

Fijn dat het wat beter met je gaat!

Nu alleen het kindje er nog 'even' uit.
Veel succes met het wachten...na de uitgerekende datum schijnt het 'nog erger' te worden!

Liefs Annemiek 40+1

Terug
Bovenaan