A
Anoniem
Guest
Ben net naar de VK geweest. Ben nu 39,2. Vorige week heb ik bloed laten prikken ivm hevige jeuk en het blijkt dat mijn gal te hoog hoog is. Hier krijg ik medicijnen voor om het gal af te drijven. Toen mijn bloeddruk gemeten en die was ook nog eens iets te hoog (85 ipv 70). Was op zich niet raar in mijn stadium maar aangezien ik ook medicijnen kreeg ed wilde ze er geen week over heen laten gaan en moet ik zaterdag terug komen op de afdeling voor weer een bloeddruk meting.
Aangezien het kindje helemaal vast lag was ik volgens hem klaar voor de bevalling en mocht mijn bloeddruk nog steeds te hoog zijn zaterdag gaan ze overleggen of het nodig was tot inleiding/opwekken...... Nou ik denk dat mijn bloeddruk wel weer zakt hoor, die is normaal altijd te laag ipv te hoog.
Wel positief bezoek geweest dat ik er helemaal klaar voor ben maar jammer van de verhoging bloeddruk en gal.
Toen ik Dick (mijn man) belde om hem ook het nieuws door te geven van de VK was hij al helemaal in stress dat ik belde en of het evt. al begonnen was. Stress kip!
Ik denk dat ik nog wel een week of wat blijf door lopen......
Monique (39,2)
Aangezien het kindje helemaal vast lag was ik volgens hem klaar voor de bevalling en mocht mijn bloeddruk nog steeds te hoog zijn zaterdag gaan ze overleggen of het nodig was tot inleiding/opwekken...... Nou ik denk dat mijn bloeddruk wel weer zakt hoor, die is normaal altijd te laag ipv te hoog.
Wel positief bezoek geweest dat ik er helemaal klaar voor ben maar jammer van de verhoging bloeddruk en gal.
Toen ik Dick (mijn man) belde om hem ook het nieuws door te geven van de VK was hij al helemaal in stress dat ik belde en of het evt. al begonnen was. Stress kip!
Ik denk dat ik nog wel een week of wat blijf door lopen......
Monique (39,2)