vk geweest.

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
vandaag weer naar de vk geweest,bloedruk was omhoog gegaan,gelukkig.
en de kleine heeft zich van dwars mooi naar beneden gedraait.
het ligt dus helemaal klaar.
nog niet ingedaald maar dat is normaal bij de zoveelste.
heb nog steeds last van voorween en ook de vk voelde dat mijn buik gespannen was.
maar goed we wewachten gewoon weer af.
liefs sil

Gelukkkig ligt ze nu goed, dat geeft toch een lekkerder gevoel. Indalen hoeft nu toch niet meer..... Opzich vind ik dat zelf wel lekkerder als ze het wel doen. want bij mij bleef er één koppeltje duikelen tot aan de uitgerekende datum, dat vond ik ook niet zo.

Francien

Hoi!

Fijn dat ie nu goed ligt. Ik heb vanochtend nog een echo gehad om de ligging te bepalen (mijn dochter lag nl in stuit), en onze uk ligt ook mooi met het koppie omlaag! Ik had zelf al het vermoeden, maar het is toch fijn om het bevestigd te zien. Hij was nog niet ingedaald, maar ik begreep dat dat bij een tweede later gebeurt. Verder zag alles er goed uit, hij lag ongeveer een weekje voor qua groei, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij ook eerder komt. Ik begin nu wel een beetje af te tellen hoor.

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (35 wkn & 4 dgn)

Hoi Sil,

Ja, de juni2006-mama's volgen je nog steeds hoor! We zijn gewoon benieuwd hoe het met jouw en je kindjes gaat. De eerste juni2006-mama is alweer bevallen, en nummer 2 volgt nu vlot. Jij word nr 3. (tenzij je vandaag of morgen bevalt) En er zijn er inmiddels alweer meerderen zwanger.

Maar goed, waarom ik reageer: Bij mij is het zo dat ik binnen een week beval als mijn bloeddruk op het laatst gaat stijgen. Is me beide keren gebeurd. Jouw gevoel dat dit kindje eerder kan komen kan best wel eens goed zijn. Wel hoop ik voor je dat de kleine nog even blijft zitten tot 37 weken.

Succes met de laatste loodjes! En laat nog eens op het MSN-forum horen hoe het met jullie allemaal gaat. Of heb je het adres niet meer?

Groetjes, Cathy
Mama van Thom en Danae (30 mei 2006)

PS: Danae was ook niet ingedaald. Is pas tijdens de bevalling gebeurd.

Cathy

Terug
Bovenaan