vk geweest

Gisteren weer op controle geweest. Alles was weer prima, de kleine man groeit goed, mijn buik ook... Het beurse gevoel wat ik bovenaan mijn buik heb, komt van zijn billen, die daar constant tegenaan drukken. Constante druk van binnenuit zorgt voor zo'n beurs gevoel. Wel vervelend, maar niks aan te doen en ook niet ernstig ofzo... Gewoon nog heel even uitzingen maar!
Ik kijk alweer uit naar dinsdag, dan ben ik 31 weken, en zijn het er nog maar 9 te gaan!
(of misschien wel 8, of 7!!)

Ik wil niet negatief klinken, maar het kan ook nog 10 of 11 weken duren.
Ga er maar van uit dat het langer duurd, dan valt het altijd mee, als het eerder komt.

haha ja natuurlijk, dat is ook zo. Maar aangezien dit mijn vierde kind is, kan ik wel een heel klein beetje voorspellen. Natuurlijk zou deze zomaar langer erin kunnen blijven,maar daar ga ik niet van uit...

Hey Yvette,

Fijn dat alles goed is! Ook ik ben deze week bij de verloskundige geweest. Was weer een paar kilo aangkomen...  Maar ben er ook achter gekomen dat de weegschaal maar liefst 3 kilo afwijkt. Dat scheelt gelukkig weer. Ook mijn buik was weer goed gegroeid. Ik mag nu om de 3 weken terug komen. 6 april hebben we een pretecho. Ben dan precies 28 weken. Ik vind het allemaal behoorlijk snel gaan!
Hoef nog maar 7 weken te werken.....

liefs Yvonne

Terug
Bovenaan