vk geweest

hoi dames!
Gaat het nog goed met jullie?
Ik ben gisteren naar de VK geweest (vandaag 36w+4d), en het was allemaal weer prima. Toch altijd fijn om te horen. Hartje was goed, mijn bloeddruk mooi laag, en wat het beste nieuws was, is dat de baby is ingedaald! Omdat ik een erg grote, ruime buik heb (door eerdere tweelingzwangerschap), hoeft dat niet persé, en kan de baby ook nog tijdens de bevalling pas indalen. Ik was steeds bang dat hij alsnog in stuit zou gaan liggen, omdat hij af en toe helemaal dwars draaide in mijn buik, maar nu zit hij dus mooi met zijn koppie diep in het bekken. Helaas is het nog geen garantie dat ik al snel ga bevallen, maar dit is alvast mooi meegenomen, Sjakie ligt netjes voor de uitgang, haha!
Verder wordt het echt spannend hoor, maandag 37 weken, dan zou hij in principe mogen komen! Maar zelf heb ik het gevoel dat hetnog wel eventjes gaat duren...
Wie zou de eerste baby worden hier bij de juni-mama's??

Fijne dag allemaal!
Yvette

Hey!

Fijn zo'n mooie controle! En hij is ingedaald is ook super! Ik denk dat jij de eerste bent in juni die uitgerekend is of niet? Ikzelf ben de 7e uitgerekend.... Ff een lijstje maken anders? Ik heb zelf geen idee wanneer de baby komt.....Fijn weekend

xxx

fijn dat de conrole helemaal goed was en vooral ook erg fijn he dat hij weet waar de uitgang is!
ik mag straks maar deze heeft ook al eerder in stuit gelegen dus ben benieuwd zo
mira mv marek en 36 weken zwv ??

Hey,

fijn voor je dat de controle goed is! En helemaal super dat ie ingedaald is!
Ik zal blij zijn als ie bij mij een stukje zakt want hij heeft mijn ribbenboog gevonden!
Af en toe is normaal zitten er niet bij omdat ik echt een hard balletje in de weg voel zitten! maar ja, bij kan het nog even duren want ik ben nu pas 32-4 weken. Ik vind het al ongelooflijk snel gaan maar ja, als ik dan naar jullie kijk die begin juni aan de beurt zijn, duurt het bij mij nog lang... maar ja, je kunt er niks van zeggen!

Groetjes

Hoi,

Wat fijn dat de controle goed was, geeft toch weer wat rust.En lekker ingedaald.
Bij mij is hij ook al voor een deel ingedaald, want heb geen zuur meer en meer lucht ;-))
Hij lag vorige week met de echo ook met zijn gezichtje naar achteren, maar weet eigelijk niet of dat dat zo blijft. Heb namelijk soms het idee dat hij mijn bekken volledig wil openbreken, AUW!!!!!
Voel wel al wat gerommel en heb soms een uur lang pijnlijke harde buiken die soms alleen weg te puffen zijn. Ben dus erg benieuwd wanneer hij komt of dat hij alsnog gehaald gaat worden, (vanwege de grootte)
Ze kon op de echo al een denkrimpel zien net boven zijn neus, net als zijn broer toen die werd geboren. Wel grappig dat ze dat al kon zien, ben daardoor nu zo nieuwschierig naar hem geworden. Kijken of hij echt op zijn grote broer lijkt ;-))
Ben trouwens 2 juni uiterekend dus wordt een race tussen ons, hahahaha

Evelien mv Dylan en 36+3 zwanger

Fijn te horen dat alles goed is ! Wordt idd spannend wie de eerste wordt, zo lang ik het maar niet ben  alhoewel ik nog steeds vrees dat ik juni niet ga halen !

Hé Ladies,

Leuk hè allemaal, ik ben inmiddels heerlijk in mijn verlof gezakt hmmm geniet er erg van.
Ik ga zometeen naar de verloskundige. Vanochtend heb ik het gevoel dat ik mijn maag weer een beetje terug krijg ook weer meer honger laatste dagen.
Ik word nu wel heel benieuwd of onze 'Joepie' een jongen of een meisje is hoe hij/zij eruit ziet ;o)
Zo spannend allemaal leuk.

Sterkte allemaal
Groetjes Germaine

Terug
Bovenaan