vk geweest

Hoi Dames,
Nou vandaag 38.2, en nog steeds geen baby hoor! Vanmorgen naar de VK geweest voor een liggings echo, en dat was gelukkig goed. Mannetjes was weer iets ingedaald, maar kan er nog steeds wel weer uitfloepen als hij dat wil, hij heeft gewoon alle ruimte. Hij wordt wel steeds groter, dus de kans dat hij zich nog helemaal gaat omdraaien is gelukkig erg klein. Ook dacht ze een koppie met haar te zien! Super leuk, mijn zoon had ook een bos haar, maar de dames waren helemaal kaal, haha! Deze gaat dus op zijn broer lijken! Nog even gekeken of hij nog steeds een jongetje was (geen twijfel mogelijk ), en alles zag er gewoon prima uit. Hij is al zo groot! Met van die lekkere wangetjes en mollige knuistjes, oh ik ben er zoooo klaar voor! Nou ja, we moeten maar gewoon afwachten he? Mijn man is ook lekker 4 dagen vrij nu, dus ik denk kom maar op met die baby!
Dag dames, geniet van het hemelvaartsweekend!
Yvette

Hey!

Fijn dat alles weer goed was! En ja ik snap je helemaal als je zegt ik ben er klaar voor! Ik ook namelijk.....Maar ja...het is afwachten meer kunnen we niet, heb je trouwens al een beetje tekens?

xxx

Mama van Tygo

37+3 zwanger

Hé Yvette,

Fijn dat alles weer goed was. Inderdaad meer dan wachten kan je niet doen. Ook wij zijn weer op controle geweest, kleine lag netjes in het bekken, bloeddruk was prima en ze houden het in de gaten, veel overtijd zal ik niet gaan ivm de grote van het kindje (zal een ruime 8 ponder of meer zijn, volgens de echo een week of wat geleden).
Volgende week mogen we weer. Als hij nog 2 weken blijft zitten vind ik het prima, kan ik even uitrusten en zijn mijn ouders weer thuis.

Groetjes Nanda, 36+6dg

tot nu toe voelde ik helemaal niks speciaals, ik geloof er bijna niet meer in dat die baby binnenkort nog komt haha... maar de laatste twee uur ofzo wel wat vage steken onderin mijn buik... Ik weet het, zegt nog helemaal niks, en waarschijnlijk is het gewoon vermoeidheid, en trekt het zo weer weg, maar ik merk dat ik juist ontzettend hoop dat het iets is en door zet!! Maar ik denk dus nog van niet, dus ik meld me morgen wel weer...
Groetjes, Yvette
38+3 weken

Hoi Yvette,

Nou bij mij gebeurd er van alles en dat al 3 weken :-((
Zegt dus ook niks. Had van de week van 20u tot 4u weeën, maar er zat geen regelmaat in en zakte uiteindelijk weg.Was wel erg vermoeiend.
Maarja kan zo ineens binnen een uur heel hevig zijn. Niks is meer hetzelfde als bij de eerste en ik herken het ook niet.
Nou voor mij nog uiterlijk 5 nachtjes slapen, nouja slapen.......

Meiden, succes met de laatste loodjes

Evelien mv Dylan 38+3 zwanger

hey Yvette,

En??? Nog alles rustig? Het is echt iets wat je niet kunt plannen... Voor mij is het eerste en ik zou ook zo  graag willen weten of hij eerder of later komt. Ik ben iemand die graag dingen pland en de touwtjes in handen heeft. Tja, dat gaat nu dus niet gebeuren...

Ik heb het gevoel ook dat ie nog niet eens ingedaald is. Ben nu 34+5 en ik vraag me af tot welke tijd het bij een eerste kan???? Ik krijg dinsdag de liggings echo maar er bestaat geen twijfel over waar zijn kontje ligt naar mij idee.

Maar goed, het wordt steeds spannender maar voor mijn gevoel ben ik er klaar voor!

Succes iedereen!

Groetjes Yvonne

nou de steken waren denk ik vermoeidheid hoor, vandaag is alles weer rustig helaas... Het enige is dat ik erg moe ben, net alweer een dutje gedaan. Verder wachten we rustig (nou ja...) af!
Vandaag 38+4, dus maandag 39 weken, ik houd me er maar aan vast dat het hooguit nog 3 weken kan gaan duren, maar met al drie kids (die ook een lang weekend vrij zijn...) vind ik 3 weken erg lang hoor!
Maandag weer naar de VK, dus misschien weet ik dan weer meer!
Fijn weekend allemaal!

Hoi allemaal,

Ik begreep deze week tijdens de eerste avond van de herhalingscursus van Samen Bevallen van de cursusleidster, dat je bij je twee, derde of vierde kindje heel vaak denkt dat de bevalling is gestart maar dat dat een valse start is, dat het daarna weer wegzakt. Zij zei dat heel veel mensen dan denken 'he, het gaat beginnen' maar dat het dan toch weer wegzakt.

Dus nog maar niet bij de eerste tekenen de kruiken alvast warm gaan maken ;-)

Succes allemaal met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan