vk geweest...

Ben vanmorgen weer bij vk geweest en alles was weer goed. Kleine is al ingedaald en ligt dus erg laag, en heb de pijn dus niet voor niks gehad. Heb veel last van voorweeen in de rug en dat was heel normaal voor de termijn.
We hebben het gehad over wanneer te bellen en ik mag niet te lang wachten ivm de keizersnede die ik 5 jaar geleden heb gehad. Dus als ik denk dit is t dan moet ik bellen en dan hoor ik verder. Vind het wel een fijn idee dat ze me niet laten lopen tot t om de 2 a 3 minuten komen.
Vanaf nu mag ik elke week komen dus volgende week naar de gyn.

xx

Hoi hoi

wij gaan lekker gelijk op
maar bij mij vergeten ze denk ik dat ik elke week moet komen, ben weer met 37,4 aan de beurt
en dan krijg ik een liggingsecho

deze dame was ook goed gegroeid en is groter dan haar zus toen was

We hebben nu ook meer duidelijk en alle vk staan achter ons.
met 38 weken strippen en dan maar hopen
afhankelijk hoe het dan gaat wordt er voor verdoving-inleiden enz. gekozen.

Het is nit nodig voor de kleine zelf, maar voor ons is het hard nodig om ons gezinsleven weer terug te krijgen. Gisteren heb ik de knoop doorgehakt. Dit is wat ik nu nodig heb, de kleine er uit zodat alles kan gaan genezen

Ondanks dat ze hoopten dat de ribben genezen kan ik nog niet eens op de rug liggen voor controle
En mijn baby is er klaar voor, en het is voor haar dus niet schadelijk om deze weg in te gaan

Terug
Bovenaan