Vk geweest

Hoi, nou ook weer terug van de VK. Helaas is ons mannetje nog niet ingedaald. Wel veel harde buiken, dus dat kan er voor gaan zorgen dat hij indaald, of juist alles wat rijper gaat worden.
Volgende week donderdag wordt ik gestript. Vrijdag contact met de VK, om het resultaat te bespreken. Bij geen resultaat dan gaat zij meteen contact opnemen met de gyneacoloog. Zodat ik daar maandag terrecht kan, om daar een datum te prikken wanneer we gaan inleiden.
Baarmoederstand is nu 38 weken en ben 35. Dus ze willen nu niet ook nog over de 38 weken heen gaan.

Kleintje beweegt ook wat minder, daar ook over gehad en adviezen meegekregen.

We hopen dat het strippen gaat lukken, maar is wel vroeg. Dus hoop dat de harde buiken voor goede resultaten gaat zorgen.
Indien we naar de gyneacoloog moeten dan zou het nog wel eens een 29 februari kindje kunnen worden. (nou dat is dan pech hebben) maar wel een raar idee

Nou weer een heel verhaal.

x yvonne

hihihi zul je zien he dat er gewoon stuk of 4 van onze groep op de 29e gaan bevallen!!!

zijn er meerdere die rond die tijd dan zitten hihihi

Fijn dat je ook duidelijkheid hebt en nu hopen dat alles zich snel klaarmaakt voor de eindspurt

Ik heb ook steeds gezegd dat ie hier wel eens de 29ste kon komen, gewoon omdat dit echt een datum voor ons is, wij hebben altijd van die aparte dingen haha.

Fijn dat je weet waar je aan toe bent iig en hoop dat je lichaam een beetje meewerkt.

Ik mag morgen (als enige hier geloof ik haha) weer naar de vk en ik zal eens horen wat de plannen zijn al denk ik niet dat er veel aan de hand is maar goed we zullen zien.

xx

Wij hadden vanaf het begin ook al die tijd het idee dat de kleine precies op de 29ste zou komen ;)
aangezien ik een hekel heb aan verjaardagen, zei ik nog voor de grap dat ik dat helemaal niet erg zou vinden ;) nou ik ben benieuwd hoor wie van ons die datum treft !
Ach aan de andere kant is het ook wel heel speciaal toch ! ? Zovaak komt dat ook weer niet voor, dus het is wel heel apart. Maar misschien voor het kindje minder..

Ik hoop donderdag te horen of ze me willen inleiden en zo ja of ze een indicatie kunnen geven wanneer ;)

Spannend !

hopelijk daalt hij idd door de harde buiken.spannend allemaal.er wordt in mijn familie ook veel gezegd over de 29 nou hoop ik dat toch niet vindik niet leuk voor de kleine straks met verjaardagen moet je weer verplaatsen.maar ja als hij dan wilt is hij meer dan welkom.

Terug
Bovenaan