vk geweest

gister weer op controle geweest...en alles was goed
baarmoeder zit ruim 2 vingers boven de navel...ze kon nog niet voelen hoe de baby lag...maar dat komt vast de olgende keer

18 juni moet ik weer...en dan hebben we gelijk een echo "besteld".p
gewoon...voor de fun...nog ff gluren;-)

ik heb verder weinig last van kwaaltjes...behalve dan dat ik zomaar ineens hondsmoe ben....en toch nog vaak last van kortademigheid....en ik droom zo...vre...se..lijk...

maar goed...was gister 25 weken...dus we kunnen haast gaan aftellen;-)

Een echo "besteld"? Dat klinkt interessant ;-)
Fijn dat alles goed was. Dat van die kwaaltjes herken ik helemaal, al merk ik dat de kortademigheid minder aanwezig is dan de vorige keer, misschien ook wel omdat ik nu constant in touw ben voor onze drukke peuter ;-)
Dat dromen doe ik ook, al is het nu wat minder. Hopelijk is het bij jou ook snel minder of gewoon weg!

Wat betreft het aftellen: ineens gaat het hard nu he? Nog even lekker genieten!

Heerlijk dat alles weer goed was. Ik mag 30 mei naar de VK en 's avonds hebben we de pretecho.
Dat hondsmoe ken ik en soms ook wel sneller benauwd. Dromen heb ik (nog) geen last van. Wel verschrikkelijke maagzuur en last van me onderrug/ stuitje.

Geniet van het mooie weer

heey fijn dat alles goed was,moet jij ook nu bloed laten prikken voor je volgende controle?ik ga morgen even.en hier ik word ook wel eens overvallen door vermoeidheid.liefs

Terug
Bovenaan