Vk geweest

TWD

New member
Gister Ff weer bij de vk geweest...
Vanwege mijn vermoeidheid nog ff weer bloedheet en suiker was te hoog...
Nu moest ik er om 8 uur zijn en had daarvoor 1 klein kopje yoghidrink gehad...
Kleine was wel wat groot maar dat was met de 20wk echo ook zo...hartje klopte goed en hij was lekker bewegelijk...nou dat klopt dat verneem ik wel tot een uur of 2 s'nachts dan gaat ie eindelijk slapen...
Vanmorgen moest ik ff weer komen en dan nuchter...
Dus even weer geprikt en suiker was goed...van 1 klein kopje yoghidrink dus omhoog geschoten gister..
Werd me wel aangeraden om vanaf nu in de gaten te houden dat ik niet teveel suikers binnen krijg...omdat ik daar dus ook vermoeid van kan raken...
verder over 4 week terug komen en dan gaan ze onderzoek ervoor aanvragen en de extra groeiecho...
 
Hoi hoi,

Hou het inderdaad maar goed in de gaten, je kan er inderdaad erg vermoeit van zijn.
Als ik hoge bloedsuikers heb ben ik ook erg vermoeit. Ze houden je wel extra in de gaten.
Ondanks mijn suikers ligt de groei van de kleine bij mij net onder de grens. Met 30 weken krijg ik weer een extra echo.
Sterkte meis, komt wel goed.

Liefs Mariska
 
Hoe weten jullie dat de keine niet of wel goed gegroeid is ? Ik maak me ook zorgen omdat ik morgen 22 wkn ben en zeer kleine buikje heb .
krijg ook de 30 wkn echo is dat standaard ?
 
Bij mijn vk kijken ze hoever de baarmoeder boven of onder de navel zit...tevens met 20 wk echo was ie iets groter.
 
Kan zin dat je nu trouwens flink gaat groeien, tot 4 week geleden viel ik alleen maar af deze keer zat ik iets boven het startgewicht. Ben dus in die 4 week flink gegroeid...

30wl echo krijg ik omdat ik voor mijn zwangerschap overgewicht had...BMI boven de 30.
 
Terug
Bovenaan