vk geweest

Vanmorgen weer controle gehad bij de vk. Mijn bloeddruk en het hartje van de kleine waren weer prima. De kleine is al wel in gedaald maar nog niet helemaal, ze kon het hoofdje er nog uit wippen dus het ligt nog niet vast. Mochten nu mijn vliezen breken moet ik dan ook meteen bellen, dan komen ze kijken of de navelstreng er niet voor ligt.

Ik heb vannacht een slechte nacht gehad. Ik heb veel pijn gehad en liggen draaien. Om 5u lag ik met knallende koppijn klaarwakker. Ik voel me vandaag ook echt een dweil en heb nergens puf voor. Mijn schoonmoeder heeft heerlijk de hele keuken gesopt en mijn broertje is weer lekker met de honden weggeweest!

Ook dacht ik vandaag de proefdruk en enveloppen op te kunnen halen van het kaartje. Maar ze hadden over mijn mail (met de laatste gegevens zoals gedichtje) heen gelezen dus het moest vandaag nog naar de drukker verzonden worden grrrr!
Ik hoop dat ik het maandag of dinsdag toch echt op kan halen zodat ik het klaar kan leggen..
 
Sterkte met echt de laatste loodjes, die niet voor niks zwaar worden genoemd. Ik kan me nog herinneren 4 weken voor de bevalling van onze dochter dat ik geen oog dicht meer kon doen 's nachts door pijn, jeuk, irritatie enz. Je verlangt op den duur zo erg naar je kleintje!!

En dan zo'n tegenvaller van de kaartjes, grrrr kan je er dan echt niet bij hebben. Maar het komt vast wel goed ;-) nog even volhouden, klinkt heel stom en je hebt er weinig aan haha maar ik bedoel het goed.
 
Terug
Bovenaan