vk geweest

Dag meiden,

Ik ben vanmorgen bij de vk geweest. Zij denkt dat het niet meer heel lang gaat duren, aangezien ik bij de vorige 2 kids 5 en 6 dagen overtijd liep en nu toch al wat voortekenen heb (diarree, harde buiken, zeurende buikpijn). Mocht ik volgende week nog niet zijn bevallen, dan gaat ze me strippen om te voorkomen dat ik bij gyneacoloog terecht kom. Want dat zou dan vanaf eind volgende week het geval zijn. Nou, dat strippen lijkt me ook niks. Ik heb liever gewoon spontaan, dus duimen maar.
Voor mijn gevoel gaat het nog heel lang duren voordat de beeb er is...

Ze hebben je dus nog niet gestript? Ik moet morgen weer, vannacht geen voorweeën gehad maar nu wel krampen in m'n onderbuik wat ik overdag nog niet eerder heb gehad. Mag hopen dat het eens door gaat zetten nu.. Maar ja, hebben we helaas niks over te zeggen ;-)

Bij jullie alles nog rustig?? Of volop aant bevallen? :)

Nou vervelend zeg waarom strippen ze je nu niet dan? Geloof mij dat strippen is goed te down hoor, daarna was ik alleen niet zo fit. Maar dat zette de tweede keer door in de bevalling :) denk dat het beter is dan inleiden.

ik hoop voor je el86 dat het doorzet. Vannacht hier ook nergens last van, goed geslapen zelfs. Nu ook helemaal niets te voelen.
Ik vind het niet zo erg dat ik nog niet gestript ben. Ik wacht liever tot het zich vanzelf aandient. Het is alleen wel irritant dat je niet weet wanneer het gebeurt...

elke keer als t rustig is hier denk ik.....zou er iemand aan t bevallen zijn? Haha

Maar helaas. We wachten in spanning af!!
Het zet op een goed moment echt wel door!

Terug
Bovenaan