VK/huishouden/verstopt/geslacht enzovoort......

Als alles goed gaat, ga ik deze week week nummero 10 in. Morgen heb ik de eerste afspraak bij de VK. ben afgelopen vrijdag en zaterdag wat bruin(oud??) bloed verloren, dus ik hoop dat ze dit een aanleiding vind om wat nader onderzoek te doen.

Weet een van jullie dat als ze naar het hartje luistert, doet ze dat dan ook via een echo?

Verder voel ik me sinds een paar dagen ineens bij vlagen misselijk. Ik zit SUPER-verstopt, en als ik huishoudelijk werk doe, heb ik al het idee dat mijn buik dat niet zo prettig vindt. Wie van jullie herkent dit?

Oh ja, nu ik toch aan het tikken ben, wie van jullie weet al of wil het geslacht van jullie baby weten?


Sorry voor al die vragen haha!

groetsels
Manky
 
Hoi, ik ben naar de gyne geweest toen ik 8,5 week was (nu 11). Toen werd er een echo gemaakt en daarop kon je het hartje heel snel zien kloppen. Ze hebben verder niet geluisterd, want het klopte heel regelmatig. Ik weet niet of het bij alle gynes zo gaat natuurlijk!

O ja, mijn man en ik willen allebei niet vantevoren het geslacht weten, wij laten ons verrassen.

Succes!

groetjes, Maria2
 
Ik ben naar de vk geweest toen ik week was.
Helaas konden ze daar geen echo maken. En ik heb nu een afspraak staan voor volgende week dinsdag.


Ik heb prescies hetzelfde probleem. Mijn buik vind het ook niet prettig als ik in huis bezig ben. Heel vervelend.

Aan de ene kant ben ik wel heel erg nieuwsgierig wat het wordt, maar ik denk niet dat ik het zou willen weten.

Een plezierige zwangerschap toegewenst.

Groetjes, vicky
 
Terug
Bovenaan