vk is net geweest

Heyy meiden

Toch maar de vk gebeld. Heb toch weeën om de zoveel minuten.. verschilt nog n beetje tussen ene keer 4 en andere keer 7..
Ze worden wel al pijnlijker.. trekt ook door naar mijn rug. Hartje klopte prima, maar heb nog maar 1cm.. t kan of doorzetten of afzakken.. straks lekker een warme douche en naar bed.
Als ze om de 3min komen en 1min aanhouden moet ik weer bellen. Wie weet hebben we zeer binnenkort ons ukkie in de armen:) :)

Liefs
 
Dus is het toch al wel begonnen, maar zet het nog niet helemaal door. Spannend!
Nogmaals lekker douchen en proberen nog wat te slapen (hoe gek dat misschien klinkt). Je hebt je energie nog hard genoeg nodig straks.

Sterkte!
 
Spannend, hoop dat het doorzet...
Ondertussen maar door met wordfeud :)
Hoop dat je straks een beetje slaapt
 
oeeee,....spannnend!!!!Ben je je slijmprop ook al verloren???/Meestal verloor ik eerst slijm en een beetje bloed, daarna kwam het binnen een dag op gang!!!Toitoitoi, je kan het!!!
kussssssssssssss
 
Ow hier is je berichtje haha

Fijn dat de VK is geweest, weet je toch een.beetje waar je aan toe bent. Ook dat de baby het nog goed heeft.

Lekker warme douche en idd misschien nog lekker uitrusten voor je aan het werk moet ;-)

 
meid allerbeste , laat je partner even je onderrug maseren als je daar pijn hebt helpt even .
Je kan het door blijven ademen en probeer te ontspannen zover het kan .
 
Terug
Bovenaan