vk komt zo langs waarscheinderlijk vliezen gebroken

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ja hier is het nu zo ver denk ik. hahaahhah is de eerste dus we zien wel wat ze zegt. leek net of ik in men broek plaste haahahah. en het blijft lopen niet zo'n lekker gevoel maar ja. meteen men moeder gebelt en die zij als het blijft lopen moet je de vk effen bellen dus die komt zo spannend. jeroen is nog aan het werk. is vrachtwagen chauffeur maar hij is lekker in de buurt.

gister zij de vk nog niet gaan zitten wachten he de eerste komt altijd te laat. hahhahahah.

nou hou jullie op de hoogte zo lang als het gaat hahaa.

doei doei lucy 37,2

Hoi Lucy

spanend zeg !!!!
Ik hoop voor jou dat het inderdaat de vroegtwater is en dat de weeen zo snel beginen en dat we snel een leuke bericht kunen lezen.

Suc6

ja het is aan de gang mijn vrucht water is gebroken spannend dus voor het weekend zijn wij pappa en mamma.

dus we wachten wel af jeroen helemaal in de stress hij is nog aan het werk. maar gelukkig wel in de buurt.

nou ik hou julie nog effen op de hoogte

en jullie horen nog wel van mij

lucy 37.3

Oeoeoeoeoeoeoeoehhhh, spannend!!!!!!!

Ik wil ook snik snik haha!

Héél veel sterkte en we horen wel, toch??

Groetjes en geniet er tch ook maar een beetje van!

Doei doei!!!!!!!

Jaaaaaa spannend!!!

Succes meis....ben je ws net wat sneller dan moi...hihi

Liefs Jo

hoi

succes met debevalling alvast en ik hoop ook met 37 wk te bevallen gr wendy 34.1

Spannend!!

Sterkte en veel succes!!!

Jeetje, ze gaan nu achter elkaar...

Mams79

hier nog effen een berichtje van mij.

heb af en toe een wee maar meer ook niet helaas de vk komt terug vanavond rond 19.00 en moet me ook elke 3 uur tempraturen.

heb ma op pad gestuurt voor nog een termometer en versiering enz was nog niet helemaal klaar haahahah.

en als hij er morgen nog niet is dan gaan we naar de gyn voor een hart filmpje van de beeb  en om te kijken of ik geen koorts heb infectie gevaar.

en als alles goed gaat laten ze me nog 24 lopen en dan aan de weeen infus of zo hoop dit niet maar we zien het wel.

o ja was 6 november uitgerekend oktober is ook een leuke maand om geboren te worden toch.hahhahahah

nou doei doei lucy 37+2

Terug
Bovenaan