Vk toe

Vandaag weer een afspraak bij de vak. Hoop dat ze nu kan strippen. Ben nu 40+4 dagen dus ben er wel klaar mee. Vorige week een nacht in het suis geslapen omdat ik al meer an 8 weken maar max. 4uur geslapen had en overdag wel 2kids heb rondlopen. Trok het niet meer, snap er niks an. Herkende mijzelf zo niet. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de spuit niet heel veel heeft gedaan maar trek nu wel wat meer aan de bel omdat ik er na de bevalling wel moet zijn voor 3 kids... Sorry voor mijn geklaag. Hoop gewoon dat ik snel beval. Maar ja, dat zullen we ondertussen allemaal wel hebben.....

Hey jasch, heel herkenbaar hoor. En dan had ik nog maar 1 kleintje lopen. Goed dat je zelf de dingen aangeeft. Ik neem ook aan dat ze nu wel willen strippen. Sterkte hopelijk deze laatste dagen zwangerschap. Ik was zelf opgelucht toen ik de bevalling gehad had...

Beste jasch,

Ik ben morgen uitgerekend, maar ook hier is er nog niks loos, dus zeer waarschijnlijk gaan wij over de uitgerekende datum heen.
Wel vervelend dat je zo weinig slaap krijgt met nog 2 kindjes om je heen. Kan me goed voorstellen dat je het niet meer trekt en goed dat je aan de bel hebt getrokken. Je zult wat energie moeten overhouden voor de bevalling!
Ik hoop dat ze je snel kunnen strippen!

Ikzelf ben nog steeds aan het werk en dit is omdat ik dat zelf wil. Ik krijg genoeg slaap en heb er nog voldoende energie voor. Donderdag moeten we weer voor controle en hier in de VS kun je ingeleid worden als je een week overtijd bent. Daar gaan we dan wel voor. Ik ben onderhand wel benieuwd naar onze zoon.

Heel veel succes de laatste dagen, het zal nu toch echt niet lang meer duren voor jou!

Groetjes

Hey,
Hoe herkenbaar!!! Dit was mijn verhaal!
Ik heb toen op zaterdag nachtje geslapen In ziekenhuis met petadine. Op dinsdag ben ik toen gestript en op woensdag bevallen. Ik was zo klaar met het niet slapen. Ik ging ook helaas verrot de bevalling in.
Ik hoop voor je dat je gestript ben en, misschien nog wel belangrijker: dat je bevalling hierdoor is begonnen.
Sterkte nog even meid!

Liefs,

T

Hey
Ik hoop voor je dat ze je gaan strippen en alles snel op gang komt kan me heel goed voor stellen dat je kapot bent dat is geen klagen ik had t al na twee weken amper slapen gehad...en met twee kleintjes is dat harstikke rot...hoop dat we snel kunnen lezen dat je de kleine in je armen kan houden...

Terug
Bovenaan