vk vertelde juist wat ik niet wilde horen! ben ik de enige?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Afgelopen week bij de vk geweest en die vertelde dat ons kindje nog erg hoog lag!
Ze kon nog ruim 2 vingers boven het schaambeen leggen.

Het hoefde ook nog niet ingedaald te zijn zei ze maar het had toch al wel wat lager mogen zitten...

Ik was toen precies 32 weken....
Nu vroeg ik of het voor komt dat kindjes helemaal niet indalen en dat schijnt dus wel eens te gebeuren... Nu wil ze afwachten tot week 36/37 en dan moet in naar de gyn als er nog geen verandering is

op zich zou ik me niet zoveel zorgen maken maar ik heb al wat bekkenproblemen uit het verleden waar ik mee zit dus dit was toch echt iets waar ik een beetje van schrok!

hebben jullie ook gehoord dat jullie kleintje nog 'hoog' zat?

xxx Snoopy

Ja hoor, mijn kindje lag ook nog hoog de vorige keer bij vk en toen was ik bijna 32w.
Zij maakte zich totaal geen zorgen hierom, dus dat zou ik ook nog maar niet doen!
Je kindje heeft nog ff om te zakken!

Liefs Nika

Hoi,

Bij mij bleven ze, op de oudste na allemaal vrij hoog zitten. De bevalling van de oudste duurde het langst!! Bij mijn 4e moest ik vanwege een te hoge bloeddruk ingeleid worden. Opzich was mijn baarmoedermond wel rijp, maar de gyn. die de bevalling leidde kon mij vliezen niet breken, zo hoog zat mijn baarmoeder nog. (met 39 wkn!!) Na 2 uur infuus, (met vrijwel geen weeën hoor) kwam er een andere gyn. langs die er net wel bij kon, echt net, want ik dacht even dat hij de baby er via mijn strot uit wilde duwen. Daarna was hij er met 2,5 uur.
Dus houdt moed.

Francien

Mijn kleine lag vorige week ook nog helemaal dwars. Vandaar dat ik ook een soort beurze plek voelde aan één kant van mijn buik. Maar mijn gyn maakte zich er helemaal niet druk om. Ik geloof er in dat dat nog helemaal goed komt. Mijn dochter lag met 32 of 33 weken ook nog dwars en de keer daarop was ze al ineens een stuk ingedaald.

En bij mijn zus hebben ze toendertijd haar 2e gedraaid en is nadien ook meteen ingedaald.

Komt helemaal goed, daar heb ik alle vertrouwen in. en zoniet dan weten ze dondersgoed wat ze moeten doen.

Liefs Alma

32 weken

Terug
Bovenaan