vk

kom net van de vk. mijn ijzer is ietsje gestegen gelukkig. heb wel weer een kuurtje gehad plus extra foliumzuur (komt me wel de strot uit hoor, ondanks dat ik wete dat ik het nodig heb), de beentje zitten beneden en hoofdje boven, nu weet ik waarom ik van boven zo beurs ben,. as vrijdag heb ik mijn 30 weken echo. erg spannend. hoop dat alles nu goed is.

Mooi dat je ijzer weer wat omhoog is.. volgens mij is de mijne alleen maar aan het dalen... ben zo enorm moe......
Vrijdag 30 weken echo! idd spannend maar zal wel goed zijn toch... en mijn beeb ligt ook met de beentjes naar beneden... is niet een groot drama, kan nog wel veranderen....

Laat je ff weten hoe het vrijdag is gegaan????

Liefs

FIjn dat je ijzer beter was!
En spannend die 30-weken echo! Krijg je die bij jullie standaard? of met een speciale reden.. kan me voorstellen dat het nu ook wel spannend wordt met die stuit natuurlijk kan het ukje nog makkelijk draaien, maar of die dat ook doet is de vraag.
Heb wel eens gehoord dat teenmassage kan helpen... vond het een beetje vreemd, maar wie niet waagt...!

krijg de echo omdat ze bij de 20 weken zagen dat de hoveelheid vocht in de nierbekken iets afweek en het buikje was iets te klein, dus erg spannend. volgens de vk zal de kans op een stuit erg klein zijn omdat de andere drie gewoon normaal hebben gelegen. ach ik blijf gewoon op het beste hopen. en teenmassage, geen gek idee

Sucses met je echo idd wel spannend voor jullie.
Hier ook nog een stuit/dwarsligger en ook beurs haha de vk zegt dat tie nog tijd en ruimte genoeg heeft om te draaien we wachten het af.
Sucses vrijdag laat je weten hoe het was?

liefs louise

Terug
Bovenaan