VK

Net weer naar de vk geweest. Geen echo helaas, maar wel weer het hartje luid en duidelijk horen kloppen! Dat geeft toch weer een erg goed gevoel.

Ik voel de kleine ook steeds duidelijke bewegen, vooral 's avonds op de bank/ in bed.

Altijd leuk het hartje weer horen. Als ik naar de verloskundige ga krijg ik standaard geen echo want dat wordt bij ons in een apart centrum gedaan.
Wel lekker dat je de kleine al voelt. Ik dacht gister ook iets te voelen, maar weet het niet zeker (eerste zwangerschap). Het leken luchtbellen die plopte

Hoi jammer dat je geen echo heb gehad, maar volgens mij krijg je bij de vk niet vaak extra echo's tussendoor.

Gelukkig heb je het hartje goed kunnne horen en dat is al heel fijn natuurlijk

Jammer dat je geen echo had, maar fijn dat je in ieder geval het hartje weer hebt horen kloppen.
En wat leuk dat je de kleine zo goed voelt! Ik voel nog niks, maar kan niet wachten!

Weet nou wat het is, vandaag geweest en ook geen echo helaas. We hebben wel het hartje horen kloppen! Hihi lijkt net een galopeerend paardje, alles is in orde met mijn 14 weken. Heerlijk gevoel, nu nog lang wachten tot 25 april ppfff of ik dat volhou?

Terug
Bovenaan