@vladdrac

mamavan8kids

New member
Hey meid

Hoe is het met je? Ben je inmiddels al bevallen en is alles goed gegaan. Of ben je nog steeds bezig?
Denk aan je!!!

Liefs
 
Tja, zou willen dat ik kon zeggen dat ik bevallen was, maar ze denkt, nee hoor, lekker in de buik van mama blijven.

Het is een heel.proces, na de ballon die niet voor genoeg ontsluiting heeft gezegd, zondag en maandag 3 tabletten per dag gehad om zo de ontsluiting te krijgen en de baarmoederhals week te maken. Helaas niet gelukt en omdat de bloeddruk op blijft lopen krijgen ik steeds meer bd-verlagers via mijn infuus.

Vanacht om twaialf uur komen ze langs met de mededeling dat ze weer even een ballonkatheter in gingen doen, dus die zit er nu, maar betwijfel of het zijn werkt heeft gedaan. Ze gaan straks kijken en het resultaat weer bespreken tussen de gyneacologen.

En dames, hier hoe je echt niet jaloers op te zijn, tv kijken mag eigenlijk niet, liever niet veel bezoek, en wandelen ofzo, ook niet, ja, in je kamer. Dus je helemaal niets, ja op bed liggen. Anders word je teveel geprikkeld en das weer slecht voor de bd.

heb ik ook nog eens obstipatie, dus lekker een klysma erbij.

Maar ik kan het gelukkig sinds gisteren positief in zien, lig nu ook al in de verloskamer, dus dat is makkelijk.

Dus dames succes ermee, hoop toch wel dat het iets makkelijker dan bij mij gaat.

X
 
Terug
Bovenaan