@vladdrac

Hey meid

Las ik het nou goed dat je vandaag een keizersnede zou krijgen? Dus als het goed is ben je nu echt verlost en heb je je kleine uk in je armen? Hopelijk gaat het een beetje met je want het is toch wel een hele ingreep,

Liefs

Ik heb inderdaad ook begrepen dat de inleiding naïef zo wou vlotten en dat ze vandaag een KS zou krijgen!!! Ik ben erg benieuwd.... Weer iemand verlost en een schatje in de armen....

Hier de vriend van Vladdrac omdat zij nog ligt bij te komen van alle ellende van de afgelopen dagen is ze niet in staat zelf een reactie te plaatsen. Uiteindelijk na nog een ultieme poging op woensdag om de kleine op een normale manier te bevallen met weeopwekkers is uiteindelijk toch besloten om een keizersnede te doen. Om 19.20 was het dan eindelijk zover en is de kleine Maud geboren. De keizersnede is goed gelukt en zielsgelukkig zijn we met onze kleine gezonde meid. Moeders maakt het naar omstandigheden goed maar is momenteel uitgeput en nog aan infusen en morfine gebonden. De bloeddruk is nu prima en waarschijnlijk gaat de medicatie langzaam naar beneden en gaat zij zich hopelijk snel weer beter voelen.

Terug
Bovenaan