Vlees? Bah!!!

Ik hou ontzettend veel van vlees. Schnitzel, gehaktballen, speklap.
Maar sinds ik zwanger ben en ik ruik alleen de lucht al, hoef ik geen vlees meer!
Zit dan vol van de lucht zeg maar en wordt er misselijk van.
Ik weet dat er wel belangrijke stoffen in vlees zitten. Wie weet hoe ik die dan binnen krijg?
En zijn er meer mensen met dit 'rare verschijnsel' ???
 
Yep!! Hier nog zo iemand!!

Ik krijg echt geen hap vlees door me keel... Ik eet nu vaak vleeswaar op brood om toch wat vlees binnen te krijgen.

Hoever ben je nu? Als je nog in het eerste kwartaal zit zou ik me niet zo druk maken hoor, groente en fruit zijn belangrijker!

Vraag anders even aan de verloskundige bij de volgende afspraak wat je ipv vlees kan eten. Volgens mij vallen noten en pinda's daar ook onder!
 
tahoe, ei, soja producten, noten.
Ik zou even kijken op een voedingssite,,bijv voedingscentrum.
Lukt het ook niet als je bijv lasagne maakt, dan heb je niet een hele hap vlees!!

Gr MJ
 
Bij miijn eerste twee zwangerschappen had ik dit ook. Dit werd vanaf een week of 13 minder. Deze keer lekker geen last van gehad. Ik kan nu alleen geen vis zien of ruiken, getverdemme!
 
ik ben nu 13 weken.
Als ik kip roerbak, of gehakt door de pasta eet, lust ik het wel. Ik moet gewoon geen stuk 'los' vlees op mijn bord hebben...
 
Ik lust ook geen vlees meer!! Als ik er aan denk, heb ik meteen geen trek meer. Maar ik probeer het ook door pasta of lasagne heen en dan lust ik het soms wel. Indd net zoals bij Linn1984 ik hoef echt geen stuk los vlees op mijn bord!
 
Ik ben nu 17w2d en kan nog steeds geen vlees meer eten. Ik ben streng voor mij zelf en vind dat ik minstens de helft moet opeten hihi. Makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn verloskundige vertelde dat je het inderdaad kan aanvullen met vleeswaren of door een ovengerecht b.v.
Het is soms echt overleven hoor om eten klaar te maken, heb er nog steeds weinig zin in omdat de lucht ervan mij erg tegen staat.

succes
 
En af en toe een eitje is ook goed!

Ik had aan het begin van mijn zwangerschap dat ik zo overgevoelig was voor geuren. Dus langs de vis of kaasafdeling lopen in de supermarkt was echt afschuwelijk! Stond ik echt te kokhalzen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan