vlees eten

Mijn zoontje van bijna een jaar kan eet meestal nog potjes, maar hij kan al met de pot mee eten. Groente en aardappel of pasta eet hij probleemloos. Ik zit alleen nog met vlees, welk soort vlees geef ik hem, bak ik dat of kook ik dat? En mag dat gekruid zijn of juist niet? Verder vraag ik me af of hij al vissticks mag hebben. Het lijkt me wel handig om die voor hem te bakken en dan te prakken, maar ik vraag me af of hij dat al mag. Kan iemand aangeven hoe je hier mee omgaat?
 
hij mag gewoon alles, zoals julli het ook eten, pittig of juist flauw, maakt helemaal niet uit, een hoop kinderen eten gewoon sambal door het eten, d mijne ook soms, gaat prima hoor!
dus gewoon zoals je het zelf eet, pas wel op natuurlijk met botjes maar dat is logisch, probeer ook eens een lekkerbek of visstick, mijn uk vindt het heerlijk!
 
sorry zag je stukje over vissticks te laat, ik bak ze en dan haal ik de ene helaf van het jasje eraf en snij hem in stukjes, lekker zelf laten pakken, ik doe er vaak aardappelrostirondjes bij en sperciebonen, dan kan ie alles lekker zelf pakken, een feestmaal!!!!
 
Ja hoor gewoon mee laten eten, als jullie gewend zijn aan pittig eten moet hij er toch aan wennen. Wij zijn zelf begonnen met een tartaartje, een gehaktballetje. Inmiddels eet hij gewoon een slavinkje mee, alleen rundvlees heeft hij nog wat moeitje mee, bij die 'draadjes'gaat hij wat moeilijk kijken!
 
Terug
Bovenaan