vlees

Dag moeders, ik maak voor mijn zoon altijd groentehapje. Bijv. aardappels en bloemkool. Sinds kort kook ik kipfilet erbij. Alsof hij nooit anders gewent was! Het probleem is dat ik nu niet weet welk vlees ik kan koken, wat voor vlees doen jullie?Ik heb namelijk gehoord dat je rundvlees moet gebruiken, omdat ander vlees niet goed zou zijn?
 
Hoi,

Kijk hier maar eens op dan kan je zien wat er allemaal mogelijk
is: http://www.czmedicinfo.nl/{9b230514-7f14-4293-a7a5-56b4d036c36f}_listbox/d_cm7010.xml/
 
Hoi,

Varkensvlees daar kunnen sommige kinderen gevoelig op reageren. Mijn dochtertje heeft een allergie en mocht het daarom pas met een jaar geven.

Verder heb ik eigelijk vaak het vlees gewoon meegebakken voor haar.

Op www.keukenkikker.nl staan veel recepten vanaf 6 maanden succes
 
ik geef ook wel is gehakt, gekookt dan. Wij eten zelf haast geen varkensvlees dus dat geven wij ook niet echt aan ons kind, puur gewoon omdat ik een stukje vlees van ons aan hem geef (dan wel gekookt) dus vandaar. Maar je kan natuurlijk wel geven, gewoon koken dan
 
Je kan anders ook wel een stukje biefstuk geven, ook gewoon gekookt, of anders magere vis zoals kabeljauw- of polakfilet. Een gewoon varkenslapje heb ik ook al wel geprobeerd hoor, maar wordt inderdaad afgeraden ivm overgevoeligheid.
 
Terug
Bovenaan