vlees

A

Anoniem

Guest
Ik vraag me af hoe vaak per week onze kleintjes vlees in de week mogen, wat doen jullie ?

Hoi,
mogen ze niet elke dag vlees dan? Ik weet het eigenlijk niet.
Maar moet wel zeggen dat mijn dochter niet vaak vlees eet omdat ze het niet zo lekker vind. Maar 's middags eet ze wel vaak een plakje worst, is ook vlees toch?

Groetjes van Sonja

Ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat ze vanaf ongeveer een jaar 50 gram vlees per dag moeten eten. Onze dochter komt daar niet aan hoor. Wel een geruststelling dat broodbeleg ook meetelt. Vaak vind ik het vlees te hard voor haar en dan bied ik maar een klein stukje aan.

Wij doen het nu om de dag en minimaal 1x per week vis, heerlijk vind ze dat.
Ik heb eigenlijk nooit iets gelezen of gehoort over wat ze mogen eten.

Hoi hoi.

Ik geef rik 1x per week vis en hij eet alleen vlees als we geen varkensvlees eten, dat kijgt ie niet weg.
Verder eet ie gewoon mee!

En volgens mij mogen ze idd alle dagen vlees alshet maar met mate is.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

stijn eet helemaal geen vlees. Ik eet zelf geen vlees, moet er niet aan denken om een kadaver in mijn mond te hebben en vind het niet nodig. Er zijn goede vervangers (raar woord eigenlijk, want als het niet nodig is hoef je het niet te vervangen)   en dat eten we geregeld. Vanavond eten we lasagne en daar zit kaas overheen. Stijn is dol op italiaans eten. Verder eet ik geregeld iets als valess of tivall of van de albert heijn eigen merk (de groenteballetjes zijn heerlijk) en daar smult Stijn van. Meestal eet hij het van mijn bord af als dat van hem op is.

Groetjes van Marloes

Jennifer eet met de pot mee, en wij eten elke dag of vlees of kip of vis.
Soms als het vlees te taai is of als wij biefstuk eten  ofzo krijgt Jennifer wat anders. Ze hebben bij de C1000 van die rookworsten in kleinverpakking. Dit vind ze heerlijk.
Maar soms krijgt ze ook wel eens een eitje i.p.v. vlees!! Allemaal prima, wat dat betreft is het een heerlijke eter!!

gr. Ilone

Wij eten ook elke dag wel iets van vlees. We eten zeker 1 keer in de week vis, verder vaak vlees en soms eet papa een groenteburger. Ze eet overal aan mee. Als we iets eten wat ze echt niet mag dan krijgt ze nog een potje. Maar hier dus eigenlijk elke dag vlees of vis voor haar.

Terug
Bovenaan