vleesbomen..

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

vanmorgen bij de HA geweest, toen heb ik gelijk gevraagd i.v.m. constant verlies van zalmrose slijm.
Erbij verteld dat ik pas in juli gestopt ben. Wat dit kon wezen..? Nu denkt de HA dat het het ontpillen is maar mocht het aanhouden dan zou het ook eventueel één (of meerdere) vleesboom kunnen zijn. Nu had ik er wel eens van gehoord maar wist niet precies wat het inhield. Nu ben ik op inet gaan zoeken en ik schrok nogal van de uitleg!!
Het is een knobbel die aan de binnen of buitenkant van de baarmoeder kan zitten, Nu kan het geen kwaad voor de vruchtbaarheid maar.. Als je zwanger raakt en je hebt een vleesboom dan groeit de vleesboom mee waardoor de kans op een miskraam of vroeggeboorte (lees tussen de 6e en 8e maand) groot..
Nu zei de HA; 'wacht het einde van het jaar af en als je het niet vertrouwd kom dan langs.. Ik ben hier toch wel bezorgd om geraakt..:( Mijn vriend zegt ook maak je niet druk dat zal het vast niet zijn.. maar zo kan ik niet denken... Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet maart voel me er niet lekker bij..

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?

Liefs

He gatsie meid! Hopelijk is het niks ernstigs en houd het snel op.

GGa voor je duimen dat het allemaal goed is!

Je hebt ook vleesbomen die niet meer dan een verdikking in de baarmoederwand zijn, hoor! Een vriendin van mijn vriend heeft ook een vleesboom en is een maand terug bevallen van een gezonde dochter, 2 weken te laat! Het kan dus ook heel goed zonder problemen.
Probeer niet te veel op te zoeken op internet, vaak vindt je daar alleen de negatieve verhalen.

Moest stiekem wel lachen, toen ik begon met lezen. Las nl 'vanmorgen bij de AH geweest.......' dacht al van dat je dat in een supermarkt gaat vragen hihi.... Ach, het is vrijdagavond...

Succes meid en laat je vooral niet gekmaken!

Liefs Daisy

@ daycey

AH (ja vroeg het aan die kale van de reclame;) haha ik moet nu even om jou reactie lachen:)
Ik weet dat ik me niet gek moet laten maken maar ik schrok ervan. Ik heb op internet alleen een uitleg ervan gelezen geen ervaringen van andere vrouwen.
Mijn vriend zegt ook dat ik het rustig af moet wachten en aan moet kijken, maar moet zeggen dat ik dat wel lastig vind..

Ik ga me best doen..

Thanks voor jullie reacties

Liefs Renate

Hee meid, wat vervelend dat je HA heeft aangegeven dat je je geen zorgen moet maken en moet wachten tot het einde van het jaar, maar daarnaast je ook heel onzeker en bezorgd maakt door over een vleesboom te beginnen. Zonder je uitleg te geven hierover.. Ik vind dit eigenlijk heel vreemd van je HA! Ik zou na het weekend opnieuw je HA bellen om uitleg hierover te vragen. Hij kan je dan waarschijnlijk gerust stellen... Dit weekend lekker relaxen hoor!! Is het oefenen met je neefje goed gegaan??? Leuk gehad??
Liefs!

Ja ik denk dat ik nog even afwacht wat mijn volgende ongi doet..
Ja was heel leuk met hem! Heerlijk om zon ventje in huis te hebben. Het is helemaal stil nu.
Relaxen zit er niet echt in we moeten morgen vroeg uit bed want hebben slipcursus met de auto in Gouda.. niet echt zin in maar goed was een kado (van al 2 of 3 jaar terug..) en zondag misschien met de honden naar t strand dat is wel lekker!

Liefs

Misschien gerustellend... Maar een vleesboom komt niet vaak voor onder de 40 jaar. Het is natuurlijk niet helemaal uitgesloten maar het is een kleine kans. Anders kan de ha altijd voelen of hij een verdikking voelt of je doorsturen voor een echo. Zou nog wel een maand afwachten omdat je net gestopt bent met de pil.... Succes in ieder geval!

Dankjewel Jasch,

Ja de HA zei ook wacht het einde van het jaar af..
Dus er zit denk ik niks anders op, het zwanger willen worden is ook aldoor maar afwachten dus dit kan er ook nog wel bij..

Liefs Renate

Terug
Bovenaan