Vleesboom

Hi,

ik kan je er helaas weinig mee helpen, behalve te vertellen dat toen m'n moeder zwanger was van mij, ze een ook een cyste in de baarmoeder had. Deze is toen verwijdert toen ze 15 weken was omdat 'ie "meegroeide". Met mij is verder alles goed gekomen :)

Succes ermee
P
 
Bedankt voor je reactie,maar een cyste is weer wat anders dan een vleesboom. Een cyste is gevuld met vocht en een vleesboom is dus vlees. Een cyste kan ook (volgens mijn dokter) vanzelf weggaan en een vleesboom dus niet.
 
Volgens de VK had ik tijdens mijn zwangerschap 2 vleesbomen, deze zijn in het begin heel hard gegroeid, waardoor ik toen veel buikpijn had. Na de bevalling had ik nergens geen last meer van. Onder invloed van hormonen groeien ze blijkbaar heel snel en na de bevalling krimpt dat weer, dat was het verhaaltje wat mij vertelt werd.

Groetjes Sannie
 
Hi,
in de baarmoederwand kan ik niet over meepraten, maar ik heb er een die 2 jaar geleden is ontdekt aan de buitenkant, tegen de achterwand van de baarmoeder. Deze is ontdekt tijdens het kinderwens traject. Hij was toen ongeveer 3 bij 3 cm. Omdat we bij ivf terecht kwamen, moest ik aan de pil. Hierbij is het myoompje ongeveer een cm gegroeid. Nu ben ik gelukkig 20 weken zwanger en vroeg al die tijd om het volgen van dit myoompje omdat dit al tijdens onze 2de poging advies was om te volgen. Maar tijdens de zwangerschap werd ik steeds als overbezorgd afgewimpeld. Gisteren bij de 20 weken echo werd er eindelijk naar gekeken. Blijkt dat stomme ding voor mij heel ongunstig te zijn ontwikkeld en de grote te zijn verdubbeld tot 7 bij 8 cm. Ik heb nu dus eindelijk het begrip voor mijn zorgen die zogenaamd ongegrond zijn. Ik weet dat zolang ik zwanger ben niks aan die myoom gedaan wordt. Sterker nog. De artsen raden zelfs af om er iets aan te doen voor je weet dat je geen Kids wilt. Maar wat ik wil zeggen. Laat je niet zomaar afwimpelen als overbezorgd tot het tegendeel bewezen is.

Groetjes,
Snoopytweet
 
Terug
Bovenaan