vleesboom??

Afgelopen dinsdag avond de 20 weken echo gehad. alles was gelukkig goed met de kleine. alleen hebben ze nu een vleesboom ontdekt bij mij. Hij is nog niet zo heel goed zo'n 2 cm. maar hij kan wel groter worden en ik kan er last van krijgen. ik moet het aankomende woensdag met de verloskundige bespreken. verder zei ze dat het weinig kwaad kon. maar nu heb ik even zitten kijken maar het kan wel kwaad voor de kleine. zijn er meer mensen die dit hebben?

groetjes mariska
 
Hoi,

Zelf geen ervaring mee, maar een vriendin wel. Zorg er voor dat iedereen die straks te maken heeft met jou tijdens en na je bevalling hier van op de hoogte is, want die vriendin van mij is bijna doodgebloed omdat ze het 'vergeten' waren dat ze een vleesboom had.

Ik wil je niet bang maken voor de bevalling want waarschijnlijk gaat alles prima. Maar het is belangrijk dat, wanneer het niet goed gaat, ze weten dat je een vleesboom hebt. Die kan voor veel bloedverlies zorgen bij de bevalling en dat moeten ze wel op tijd door hebben.

Sterkte en verder een fijne zwangerschap.

Anne
32wk 3e kind
 
anne, dankjewel voor de waarschuwing. ik moet aanstaande woensdag naar de verloskundige en dan ga ik het ook bespreken, want heb ook gelezen dat het wel gevolgen kan hebben voor onze kleine.

groetjes maris
 
anne, dankjewel voor de waarschuwing. ik moet aanstaande woensdag naar de verloskundige en dan ga ik het ook bespreken, want heb ook gelezen dat het wel gevolgen kan hebben voor onze kleine.

groetjes maris
 
Terug
Bovenaan