vlek voor mij oog

hoi allemaal,

Ik heb echt iets vreemds. Ik ben bekend met migraine en 2 weken geleden dacht ik dat ik een migraine aanval kreeg.Ik zag al een vlek,..  Dus HUP bed in en slapen. Maar ik vond het al zo vreemd dat ik geen hoofdpijn kreeg en dat de vlek niet in allerlei verschillende vormen en kleuren veranderde.
Ik werd de volgende morgen wakker... en ja hoor de vlek zit er nog.
Nu 2 weken later zit de vlek er nog steeds. ik ben al bij de oogarts geweest en er was geen afwijking gevonden op/in mijn oog.
Ben ook al bij de neuroloog geweest en ook daar was niets afwijkends te vinden.Maar ik zit nog met de vlek.
Werken gaat nu ook niet, ik zit de hele dag achter de pc, en dat trek ik nu niet om dat een hele dag vol te houden met 1 oog dicht. tv kijken is ook al lastig.
Bloeddruk was normaal... en nu hoop ik dat dit maar een zwangerschapskwaaltje is. Kent iemand dit van jullie?
Ik moet zeggen dat het allemaal we steeds makelijker wordt mét vlek. je gaat er een beetje omheen kijken.. mijn zoontje merkt er eigenlijk haast niets van. gelukkig.

Liefs Telletje

he Telletje, dat is wel heel lastig zeg. Ik heb het ook een keer gehad maar niet tijdens mijn zwangerschap. Ik was toen heel erg verkouden geweest en had flink lopen niezen. Volgens mijn huisarts was het een bloedinkje van glasvezels  in mijn iris. Dat kan gebeuren als er veel druk op komt te staan door bijvoorbeeld hoesten.  Niet schadelijk het ging na ongeveer 4 weken weer langzaam weg. Bij mij was het een klein vlekje dat steeds op dezelfde plek zat en er constant was. En het was kleurloos.

Hoi Telletje,

Wat naar!!! HOe is het nu? Nog steeds zo'n last van? Het lijkt me ontzettend irritant, want je kijkt er dan aldoor tegen aan!
Geen idee wat het is, maar ik hoop wel dat je er heel snel van af bent!

groetjes, kaskes

De vlek zit er nog steeds, helaas. Maar ik ga toch proberen om weer te werken, want zo thuis zitten schiet ook niet op he?!
De oogarts gaat er maandag weer naar kijken. Hopelijk is het inderdaad omdat er te veel druk opgestaan heeft.
De vlek went wel, maar ik zou het fijn vinden als deze lekker weg gaat.

Terug
Bovenaan